printlogo


کد خبر: 216914تاریخ: 1398/12/6 00:00
برنامه‌های تلویزیون برای تغییر حال و هوای این روزهای جامعه چیست؟
مرد هزار چهره و زندگی شگفت‌انگیز است در راه تلویزیون

پخش سریال و فیلم سینمایی طنز تا پایان سال به صورت روزانه در دستور کار شبکه 3 سیما قرار گرفت و شبکه 2 سیما نیز برای کنداکتور روزهای آینده خود یک سریال کمدی جدید در نظر گرفته است.
به گزارش «وطن‌امروز»، این روزها جامعه ایرانی بیش از همیشه به‌واسطه انتشار خبرهایی نگران‌کننده در ارتباط با شیوع بیماری «کرونا» درگیر استرس و نگرانی است.
در این شرایط هیچ چیز به اندازه پخش مجموعه‌های نمایشی مفرح و طنز برای تغییر حال و هوای جامعه نمی‌تواند موثر باشد. به همین واسطه پخش سریال و فیلم سینمایی طنز تا پایان سال به صورت روزانه از شبکه 3 سیما در دستور کار این شبکه قرار گرفت. روابط عمومی شبکه 3 سیما اعلام کرده است، با توجه به تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و شرایط پیش‌آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، برنامه‌ریزی شبکه بر اساس نیاز مخاطب تغییر کرد.
بنا بر این گزارش، تکرار سریال طنز «مرد هزار چهره» از این شبکه پخش خواهد شد. علاوه بر پخش سریال، در ایام پایانی سال جاری نیز به صورت روزانه فیلم‌های طنز سینمای ایران از شبکه 3 پخش خواهد شد. «مرد هزار چهره» ساعت 14 و فیلم‌های طنز سینمایی ساعت 15 از شنبه تا پنجشنبه روی آنتن شبکه 3 خواهد رفت. همچنین بر اساس آنچه تسنیم منتشر کرده، «زندگی شگفت‌انگیز است» عنوان کمدی اجتماعی تازه‌ای است که شبکه 2 سیما در کنداکتور روزهای آینده خود قرار داده است.
این سریال به مشکلات خانواده از نگاه طنز می‌پردازد. در این مجموعه قصه زندگی زوج جوانی به نام‌های «روزبه» و «سیمین» را روایت می‌شود. آنها قصد جدایی از هم را دارند اما طولی نمی‌کشد که برخی اتفاقات شگفت‌انگیز آن دو را در مسیر تازه‌ای قرار می‌دهد و... . این مجموعه 7 قسمتی که در سیمافیلم تولید شده تابستان سال گذشته در سرای محله‌ای در غرب تهران، تصویربرداری شده است.
رضا داوودنژاد، سحر ولدبیگی، حمید لولایی، نگین معتضدی، مهران رجبی، خشایار راد، ساناز سماواتی، فرهاد بشارتی، آرش نوذری، افسانه ناصری، کیمیا گیلانی، فاطمه شکری، ماهان عبدی، ندا دیبا، پریسا رضایی، غلامرضا رضایی، مهدی طهرانی، مهدی دانایی‌مقدم و هنرمند خردسال مانی فیروزان در این سریال بازی دارند. با پایان یافتن سریال «از سرنوشت»، «زندگی شگفت‌انگیز است» از روز شنبه 10 اسفندماه ساعت 21:30 روی آنتن شبکه 2 سیما می‌رود.

Page Generated in 0/0087 sec