printlogo


کد خبر: 216930تاریخ: 1398/12/6 00:00
اخبار

برگزاری مراسم افتتاح و نامگذاری خانه کشتی تهران به نام شهید هادی
مراسم افتتاح و نامگذاری خانه کشتی شماره یک مجموعه ورزشی آزادی صبح دوشنبه با حضور رئیس کمیته ملی المپیک برگزار و به نام شهید ابراهیم هادی مزین شد. به گزارش مهر، مراسم افتتاحیه خانه کشتی شماره یک که مدتی در حال عملیات بازسازی و تجهیز بود صبح دیروز با حضور سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک، عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش، محمدرضا طالقانی و جمعی از مسؤولان فدراسیون کشتی و اعضای خانواده شهید ابراهیم هادی برگزار شد. در این مراسم نام خانه کشتی تهران که پیش از این به نام عبدالله موحد بود به درخواست این اسطوره کشتی ایران و جهان به نام شهید ابراهیم هادی تغییر کرد. در ابتدای این مراسم از تصویر این شهید گرانقدر که در ورودی خانه کشتی نصب شده بود توسط رئیس کمیته ملی المپیک و خواهر این شهید رونمایی شد. حسن یزدانی از جمله قهرمانان کشتی بود که در این مراسم همراه با علیرضا دبیر و حسن رنگرز و دیگر مسؤولان فدراسیون حضور داشت.
***
لغو دیدار فیورنتینا - اودینزه به خاطر کرونا
هفته آینده 2 تیم فیورنتینا و اودینزه به دلیل شیوع ویروس کرونا در شمال ایتالیا برابر هم قرار نخواهند گرفت. به نقل از سایت گل، تاثیر کرونا همچنان روی فوتبال ایتالیا ادامه دارد. پس از لغو 4 دیدار از هفته بیست‌و‌پنجم سری آ ایتالیا، تصمیم گرفته شد دیدار تیم‌های فیورنتینا و اودینزه نیز برگزار نشود. 2 تیم قرار بود شنبه هفته آینده به مصاف هم بروند. وزارت بهداشت ایتالیا اعلام کرد تمام برنامه‌های عمومی از دوشنبه تا اول مارس در منطقه فریولی ونتزیا جولیا لغو شده است و به همین خاطر دیدار 2 تیم فیورنتینا و اودینزه هم برگزار نخواهد شد. تا روز دوشنبه ۲۰۰ نفر در ایتالیا به کرونا مبتلا شده و 4 نفر جان خود را از دست داده‌اند. 
***
احتمال لغو بازی‌های هفته سوملیگ قهرمانان
نشریه عربستانی از ایجاد هیاتی برای مبارزه با ویروس کرونا در کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد. نشریه «الجزیره» عربستان در گزارشی به حضور ویروس کرونا در آسیا و تاثیرش بر ورزش و مخصوصا فوتبال پرداخته است. این نشریه سعودی خبر داد با توجه به انتشار این ویروس در کشورهای چین، تایلند، ایران، کره‌جنوبی، سنگاپور، امارات، کویت و بحرین، فوتبال آسیا در شرایط اضطراری قرار دارد. کنفدراسیون فوتبال آسیا در این شرایط یک هیأت مبارزه با کرونا با هماهنگی سازمان جهانی بهداشت ایجاد می‌کند تا این وضعیت بحرانی را بررسی کند. با توجه به شرایط موجود احتمال به تاخیر افتادن تمام بازی‌های مرحله گروهی در هفته سوم در منطقه غرب وجود دارد. پرسپولیس، استقلال، شهرخودرو و سپاهان نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند. در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب پرسپولیس باید مقابل التعاون عربستان در کویت بازی کند. شاگردان مجیدی باید در امارات به مصاف الوحده بروند. شهرخودرو باید در هفته سوم مقابل شباب الاهلی در دوبی بازی کند، سپاهان نیز باید با النصر عربستان در بحرین بازی کند.
***
آقاکوچکی سرمربی تیم بسکتبال نوجوانان ایران شد
با حکم رئیس فدراسیون بسکتبال ایران، عباس آقاکوچکی به عنوان سرمربی تیم نوجوانان ۲۰۲۱ انتخاب شد. به گزارش ایسنا، طی حکمی از سوی رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال ایران، عباس آقاکوچکی از مربیان باسابقه بسکتبال ایران، به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان ۲۰۲۱ انتخاب شد. آقاکوچکی پیش از این نیز تجربه سرمربیگری در تیم‌های ملی نوجوانان،‌ جوانان و حتی تیم ملی بزرگسالان را در کارنامه داشت. 

Page Generated in 0/0065 sec