printlogo


کد خبر: 216965تاریخ: 1398/12/7 00:00
ادامه پخش سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی طنز
طنازی سیما برای شادی مردم

گروه فرهنگ و هنر: این روزها جامعه ایرانی بیش از همیشه به ‌واسطه انتشار خبرهایی نگران‌کننده در ارتباط با شیوع بیماری «کرونا» درگیر استرس و نگرانی است. در این شرایط هیچ چیز به اندازه پخش مجموعه‌های نمایشی مفرح و طنز برای تغییر حال و هوای جامعه نمی‌تواند موثر باشد. به همین واسطه پخش سریال و فیلم سینمایی طنز و انواع و اقسام برنامه‌های سرگرم‌کننده تا پایان سال به صورت روزانه از شبکه‌های مختلف سیما در دستور کار قرار گرفته است و از سویی با تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها، سینماها و برخی اماکن عمومی به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، شبکه‌های مختلف اهتمام بیشتری نسبت به این موضوع داشته‌اند. جدول پخش شبکه یک با حذف برخی برنامه‌های روزانه، چند برنامه سرگرمی‌محور روانه آنتن خواهد کرد و بر اساس برنامه‌ریزی جدید، قرار است هر روز صبح از ساعت ۹:۳۰ یک فیلم سینمایی طنز پخش شود، همچنین سریال خاطره‌انگیز «خانه به دوش» نیز هر روز ساعت ۱۷ و گلچین برنامه «ادابازی خندوانه» هر روز ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه یک پخش می‌شود. مسابقه «سبقت» نیز هر شب ساعت ۲۳:۱۵ روانه آنتن خواهد شد. 
همچنین مجموعه اپیزود «گلاب» در 21 قسمت، هر شب پس از بخش خبری ساعت 21 پخش می‌شود و بهنام تشکر، شیوا ابراهیمی، مینا جعفرزاده و آیلین جاهد به عنوان بازیگران سریال حضور دارند. مینی‌سریال طنز «زندگی شگفت‌انگیز است» به کارگردانی مجتبی چراغعلی از هفته آینده روی آنتن شبکه 2 سیما می‌رود. در این مجموعه طنز که از شنبه ١٠اسفند ساعت ٢١:٣٠ از شبکه 2 پخش می‌شود رضا داوودنژاد، سحر ولدبیگی، حمید لولایی، نگین معتضدی، مهران رجبی، خشایار راد، ساناز سماواتی، فرهاد بشارتی، آرش نوذری و افسانه ناصری و به ایفای نقش می‌پردازند.
اما شبکه سوم سیما تکرار سریال طنز «مرد هزار چهره» را در دستور کار قرار داده و علاوه بر پخش سریال، در ایام پایانی سال جاری نیز به صورت روزانه فیلم‌های طنز سینمای ایران را پخش خواهد کرد. «مرد هزار چهره» ساعت 14 و فیلم‌های طنز سینمایی ساعت 15 از شنبه تا پنجشنبه روی آنتن شبکه 3 خواهد رفت. 
واحد تامین برنامه شبکه 4 سیما نیز روزانه یک اثر کمدی را در قالب برنامه «طنزپیشگان» پخش می‌کند. در هر قسمت از برنامه «طنزپیشگان»، کارنامه هنری و زندگینامه کمدین‌های شناخته‌شده سینما جهان با پخش خلاصه یکی از آثارشان نمایش داده خواهد شد؛ مخاطبان از یکشنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۱۱ می‌توانند به تماشای یک اثر کمدی بنشینند. همچنین روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 20:30 جدیدترین آثار سینمایی ایران و جهان از شبکه 4 پخش می‌شود که در این راستا فیلم سینمایی «یک روز طولانی» ساخته بابک بهرام‌بیگی 8 اسفند و «فاجعه چلنجر» 9 اسفند برای نخستین‌بار روی آنتن این شبکه می‌رود. فیلم‌های سینمایی «ریچارد لک‌لک» و «رودلف گربه سیاه» نیز چهارشنبه ۷ اسفند‌ماه ساعات ۱۴ و ۱۹ از شبکـه کودک پخش خواهد شد. فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «ساعت یک نیمه شب»، «ما یک باغ‌وحش خریدیم»، «ضدگلوله»، «کمپانی ۲»، «تسخیرناپذیران» و «برادران باد» از ظهر چهارشنبه ۷ اسفندماه از شبکه نمایش پخش می‌شود. فیلم سینمایی طنز «چک» نیز ساخته کاظم راست‌گفتار، پنجشنبه‌شب ساعت ۲۲ برای آی‌فیلمی‌ها نمایش داده می‌شود.

Page Generated in 0/0064 sec