printlogo


کد خبر: 216971تاریخ: 1398/12/7 00:00
کتاب

کتاب «تو شهید نمی‌شوی» به چاپ هجدهم رسید
کتاب «تو شهید نمی‌شوی» روایت‌هایی از حیات جاودانه شهید مدافع حرم، محمودرضا بیضایی، با استقبال مخاطبان به چاپ هجدهم رسید. به گزارش «وطن امروز»، این کتاب که به همت انتشارات «راه یار» تهیه و منتشر شده است، روایت‌های احمدرضا بیضایی برادر شهید از فراز و فرودهای یک زندگی بابرکت، کودکی و نوجوانی، مسجد و مدرسه تا دانشگاه و پادگان، تبریز تا تهران و از تهران تا شام است. کتاب «تو شهید نمی‌شوی» در 150 صفحه و تیراژ 1500 نسخه از سوی انتشارات «راه یار» عرضه شده است و علاقه‌مندان جهت تهیه آن علاوه بر کتاب‌فروشی‌ها می‌توانند به سایت‌های
manvaketab.ir و bookroom.ir مراجعه کنند.
***
روایت زندگی شهید حدادیان منتشر شد
کتاب «آرام جان» روایت زندگی شهید مدافع حریم امنیت، محمدحسین حدادیان به کوشش محمدعلی جعفری توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.
به گزارش «وطن امروز»، محمدحسین متولد سال 1374، بسیجی مخلص و پیرو خط ولایت و رهبری بود. او از 7 سالگی عضو بسیج بود و در مسجد فعالیت می‌کرد. در بسیج هم بسیار فعال بود و هم خالصانه به انقلاب و مردم خدمت می‌کرد و همین شد پله پرش محمدحسین. خون محمدحسین حدادیان را کسانی ریختند که عمری نان و نمک خوردند و بعد غریبانه او را زخم زدند. 30 بهمن‌ماه 1396 در ایام شهادت مظلومانه حضرت زهرا(س) بود که خیابان پاسداران تهران شاهد توحش فرقه‌ای منحرف و ایجاد ناامنی و به شهادت رسیدن 3 تن از نیروهای انتظامی بود. محمدحسین که از این آشوب‌ها و هتک حرمت‌ها خونش به جوش آمده بود به محل حادثه رفت. در همان لحظات بامداد، او را ابتدا به وسیله اسلحه شکاری مجروح کردند، سپس توسط یک اتومبیل زیر گرفته و در شب شهادت حضرت زهرا(س) به فیض شهادت نایل شد. «آرام جان» روایتی از زندگی این شهید والامقام است که بتازگی روانه بازار نشر شده است.

Page Generated in 0/0063 sec