printlogo


کد خبر: 216992تاریخ: 1398/12/7 00:00
2 راهکار AFC برای بازی پرسپولیس و سپاهان با رقبای سعودی
تعطیلی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا منتفی است

دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان با بیان اینکه تاکنون بحثی از تعطیلی لیگ قهرمانان آسیا به خاطر شیوع ویروس کرونا مطرح نشده است، به 2 راهکار AFC برای بازی با نمایندگان ایران در آسیا اشاره کرد. در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه هفته آینده پرسپولیس باید به مصاف تیم التعاون عربستان برود و سپاهان هم با تیم النصر عربستان دیدار می‌کند، البته تیم‌های عربستانی با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر شیوع ویروس کرونا خواهان به تعویق افتادن بازی با نمایندگان ایران شده‌اند. ابراهیم القاسم، دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان توضیحاتی درباره احتمالات پیش رو برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ارائه داد و به راهکار تعطیلی مسابقات هم واکنش نشان داد. القاسم در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفت: تاکنون هیچ بحثی مبنی بر تعطیلی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مطرح نشده است. وی افزود: بعد از مواردی که در ارتباط با ویروس کرونا در ایران کشف شد، شرایط بسیار سخت است. پس از تماس‌هایی که با کنفدراسیون فوتبال آسیا برقرار شد، بازی تیم‌های النصر و التعاون (به ترتیب با سپاهان و پرسپولیس ایران) یا تا اواسط ماه مه ‌به تعویق می‌افتد یا مسابقات در زمین بی‌طرف دیگری برگزار می‌شود. دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان یادآور شد: التعاون و النصر خواهان تعویق بازی‌های خود با نمایندگان ایران شده‌اند و ما در این زمینه از آنها حمایت می‌کنیم. بزودی همه چیز اعلام می‌شود و تفاهم کاملی با کنفدراسیون فوتبال آسیا وجود دارد.
 
* بازی رفت و برگشت سپاهان با النصر در بلاتکلیفی!
باشگاه النصر عربستان هم از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواست بازی با سپاهان ایران را به زمان دیگری موکول کند. باشگاه النصر عربستان از نامه فدراسیون فوتبال این کشور مبنی بر انصراف بحرین از میزبانی بازی سپاهان (بازی برگشت در ماه آوریل) در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد. این باشگاه همچنین اعلام کرد قرار است نامه‌ای را به فدراسیون فوتبال عربستان بدهد تا این فدراسیون هم از AFC بخواهد بازی با سپاهان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا که قرار است سه‌شنبه هفته آینده در تاشکند ازبکستان برگزار شود، به تعویق بیفتد. پیش از این باشگاه التعاون عربستان هم در نامه‌ای به کنفدراسیون آسیا خواهان تعویق بازی با پرسپولیس ایران به خاطر شیوع ویروس کرونا شده بود.
 
* باشگاه التعاون هم خواهان تعویق شد
از سوی دیگر باشگاه التعاون عربستان هم از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرد بازی این تیم با پرسپولیس ایران در لیگ قهرمانان به تعویق بیفتد. ابتدا قرار بود این بازی به میزبانی کویت برگزار شود که کویت به خاطر شیوع بیماری کرونا، از میزبانی انصراف داد. در این شرایط، باشگاه التعاون عربستان هم از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرده بازی با پرسپولیس به خاطر کرونا به تعویق بیفتد. سایت «کوره» در این‌باره نوشت: «باشگاه التعاون درخواست تعویق برای بازی با پرسپولیس ایران که قرار است دوشنبه هفته آینده در دوبی برگزار شود را به خاطر شرایط سلامتی در ایران و شیوع ویروس کرونا به کنفدراسیون فوتبال آسیا داده است». باشگاه التعاون در توئیتر خود نوشت: «این درخواست به خاطر سلامت بازیکنان، اعضای کادر فنی و اداری و تماشاگران ارائه شده است».

Page Generated in 0/0054 sec