printlogo


کد خبر: 217035تاریخ: 1398/12/8 00:00
مشکل بزرگ قطع پرواز ایران به امارات برای تیم‌های ورزشی
از وزنه برداری تا کشتی، معطل پرواز

اعزام تیم‌های ملی مردان و زنان وزنه‌برداری ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا با توجه به شیوع ویروس کرونا لغو شد. در حالی که تیم ملی وزنه‌برداری ایران در دو بخش مردان و زنان مدت‌هاست تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های غرب آسیا پشت سر می‌گذارد، اعزام این وزنه‌برداران به دوبی به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. البته لغو اعزام وزنه‌برداران به دوبی به دلیل اعمال ممنوعیت پروازهای کشور امارات از مبدا ایران صورت گرفت. این در حالی است که مسابقات قهرمانی غرب آسیا به عنوان یکی از میادین گزینشی المپیک نیز محسوب می‌شود. پیش از این قرار بود 3 ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران در این مسابقات روی تخته بروند اما با لغو اعزام تیم ایران، علی هاشمی و رضا بیرالوند نیز فرصت وزنه زدن در دوبی را از دست دادند. با این وجود تنها سهراب مرادی می‌تواند در این مسابقات به میدان برود، چرا که وی چندی پیش بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به کشور امارات سفر کرده و حالا فقط وی می‌تواند به نمایندگی از ایران در این مسابقات حضور یابد.
 
* سفر طولانی 4 داور المپیکی کشتی  تا تهران!
از سوی دیگر 4 داور المپیکی کشتی ایران که با لغو پرواز به تهران در فرودگاه شارجه امارات زمین‌گیر شده بودند، سرانجام با مشکلات فراوان سه‌شنبه شب به ایران بازگشتند. بر این اساس محمد مصلایی‌پور، نیما صادقی، سعید عباسی و مهدی بشیرزاده به عنوان داوران درجه یک کشتی ایران سه‌شنبه پس از پرواز از دهلی نو هندوستان به شارجه امارات رسیدند اما به دلیل لغو پرواز به سمت ایران، ساعت‌ها در فرودگاه شارجه امارات زمین‌گیر شدند.
به این ترتیب این داوران با پیگیری‌های مسؤولان توانستند از شارجه امارات به مسقط عمان بروند و سپس عازم دوحه قطر شوند و در نهایت سه‌شنبه‌شب از مسیر دوحه قطر به تهران بازگردند.

Page Generated in 0/0054 sec