printlogo


کد خبر: 217038تاریخ: 1398/12/8 00:00
اخبار

ارسال دفاعیات سپاهان به کمیته انضباطی
باشگاه سپاهان دفاعیات خود را درباره اتفاقات مسابقه با پرسپولیس به کمیته انضباطی ارسال کرد.
2 تیم سپاهان و پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر و در ورزشگاه نقش جهان باید به مصاف هم می‌رفتند اما تجمع هواداران تیم اصفهانی مقابل هتل محل اقامت این تیم و ممانعت از خروج کاروان سپاهان در نهایت منجر به برگزار نشدن این مسابقه شد. به همین خاطر کمیته انضباطی با ارسال نامه به هر 2 باشگاه، از آنها خواست دفاعیات‌شان را درباره اتفاقات و حاشیه‌های این مسابقه برگزار نشده ارسال کنند. باشگاه سپاهان که معتقد است با وجود حضور دیرهنگام در ورزشگاه نقش جهان، آماده انجام این بازی بوده اما تیم پرسپولیس عزمی برای انجام این مسابقه نداشته، مدارک و مستندات خود را به همراه فیلم‌های موجود جمع‌آوری و توسط واحد حقوقی باشگاه به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی ارائه کرد. رضا فتاحی، سرپرست تیم سپاهان ضمن اعلام این خبر به فارس گفت: از کمیته انضباطی و مسؤولان فدراسیون انتظار داریم رای عادلانه‌ای درباره این اتفاقات صادر کنند. 
***
مجمع فدراسیون وزنه‌برداری لغو شد
مجمع سالانه فدراسیون وزنه‌برداری به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. در حالی که قرار بود روز دوشنبه هفته آینده 12 اسفندماه مجمع عمومی و سالانه فدراسیون وزنه‌برداری برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا این مجمع لغو و به زمان دیگری موکول شد. این برای بار دوم است که مجمع عمومی فدراسیون وزنه‌برداری لغو می‌شود. پیش از این به دلیل بارش سنگین برف و لغو پروازها این مجمع در بهمن‌ماه لغو شد. برهمین اساس، زمان برگزاری این مجمع متعاقبا اعلام خواهد شد. 
***
سخنگوی وزارت ورزش:
با «مورینیو» و «بلان» مذاکره شد (!)
سخنگوی وزارت ورزش و جوانان می‌گوید فدراسیون فوتبال ایران در جریان جام ملت‌های ۲۰۱۹ مذاکراتی با ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی داشته است. مازیار ناظمی درباره دلایل انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران و رد صلاحیت علی دایی از سوی وزارت ورزش گفت: درباره آقای دایی اصلا این بحث‌ها نبود. در واقع فدراسیون فوتبال تمایلی به کار با آقای دایی نداشت و انتخابش به ترتیب اولویت برانکو ایوانکوویچ، دراگان اسکوچیچ و امیر قلعه‌نویی بود. قلعه‌نویی که به دلایلی نیامد و برانکو هم به کشور دیگری رفت. برای همین اسکوچیچ انتخاب شد. هرچیزی که رخ داده با نظر فدراسیون فوتبال بوده است. سخنگوی وزارت ورزش درباره اینکه بعد از جدایی کارلوس کی‌روش از مربیانی مثل زیدان، مورینیو و کلینزمن به عنوان گزینه‌های جانشینی وی یاد کرده بود، تاکید کرد: چیزهایی که من گفتم روایت دوستان‌مان در فدراسیون فوتبال بود. در جریان جام ملت‌های آسیا با مورینیو که مفسر یک شبکه تلویزیونی (بین اسپورت قطر) بود، مذاکره شد. با کلینزمن و زیدان هم صحبت شده بود. باز هم می‌گویم اینها روایت دوستان‌مان در فدراسیون است و تخیلات من نبوده است. ناظمی افزود: کی‌روش مربی خوبی بود و باید بهترین‌ها را به جای او انتخاب می‌کردیم. با لوران بلان و اروه رنار هم صحبت شد. به هر حال مذاکره طبیعی است. چرا فکر می‌کنیم در شأن ما نیست با زیدان مذاکره کنیم؟ وی درباره اینکه چرا یک باره فدراسیون از زیدان و مورینیو به اسکوچیچ رسید، گفت: ممکن است گزینه‌های مدنظر فدراسیون پیشنهاد را نپذیرفته بودند. مذاکره با رنار جدی بود و بلان هم قبول نکرد بیاید. درباره اسکوچیچ هم دیگر به گذشته باز نگردیم. به نظرم اسکوچیچ نسبت به خیلی از کسانی که اسم‌شان برای تیم ملی مطرح بوده، ناموفق نیست. 
***
اعتراض تیم‌های مدعی به برنامه لیگ برتر تکواندو
اعلام برنامه دیدارهای معوقه و هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر تکواندو در هر 2 بخش مردان و زنان از سوی سازمان لیگ، اعتراض تیم‌های مدعی را در پی داشت. با اعلام سازمان لیگ تکواندو دیدارهای معوقه لیگ برتر بانوان جمعه ۱۶ و بازی‌های هفته پایانی به همراه مراسم اختتامیه شنبه ۱۷ اسفندماه در سالن خانه تکواندو برگزار خواهد شد. همچنین دیدارهای معوقه لیگ برتر مردان یکشنبه ۱۷ و بازی‌های هفته پایانی و مراسم اختتامیه هم روز دوشنبه ۱۸ اسفندماه برگزار می‌شود. با وجود قطعی شدن برنامه مسابقات و اعلام رسمی به تمام تیم‌ها و انتشار بخشنامه اعلامی روی سایت رسمی فدراسیون، برخی تیم‌ها به برنامه اعلام‌شده معترضند. این تیم‌ها که اغلب در کورس قهرمانی قرار دارند به برگزاری چند دیدار مهم بویژه با دیگر مدعیان آن هم در مدت زمان دو روز اعتراض دارند. در همین مورد تیم‌های فتح صدر البرز و کن با ارسال نامه‌ای رسمی به فدراسیون، نسبت به برنامه اعلامی اعتراض کرده و خواستار تعویق مسابقات شده‌اند. باید دید آیا سازمان لیگ در این باره تصمیم جدیدی اتخاذ خواهد کرد یا بر اجرای آن تاکید دارد. 

Page Generated in 0/0053 sec