printlogo


کد خبر: 217065تاریخ: 1398/12/8 00:00
پس از حرف و حدیث‌های فراوان سرانجام علی فتح‌الله‌زاده به مدیرعاملی استقلال رسید
فتح‌الله به جای فتحی

زهره فلاح زاده: جنگ قدرت کماکان در استقلال ادامه دارد. انفعال وزارت ورزش در معرفی مدیرعامل این تیم در چند ماه گذشته باعث شد سرانجام جنگ نهان اعضای هیأت‌مدیره به رسانه‌ها بکشد. حالا نه‌ تنها در پست مدیرعاملی، که در جایگاه سرپرستی هم اختلافات شدیدی پدیدار شده و باید منتظر تحولات عظیمی در پیکره مدیریت آبی‌ها باشیم. 
عبدالرضا موسوی، عضو هیأت‌مدیره استقلال سه شنبه شب در پیامی اینستاگرامی به تشریح مصوبات هیأت‌مدیره پرداخت که نشان از نزدیکی این تیم به انتخاب مدیرعامل جدید داشت اما گویا در آخرین ساعات همه چیز به هم خورده است. وی در پیام خود به رایزنی درباره نفرات جدید هیأت‌مدیره و مدیرعامل اشاره کرد و گفت تا یک قدمی انتخاب مدیرعامل هم پیش رفتند اما با وجود موافقت فرد مورد نظر وی (فتح‌الله‌زاده) تا پایان جلسه و تعلل 2 ساعتی اعضای هیأت‌مدیره، در این جلسه حضور نیافت تا صورتجلسه امضا به دست وزارت ورزش و جوانان برسد. موسوی به بهانه‌های اعلام شده از سوی مدیرعامل مورد نظر هیأت‌مدیره برای حضور در جلسه پرداخت و در نهایت گفت از حمایت شخص مذکور منصرف و پشیمان شده و رایزنی برای انتخاب گزینه بعدی شروع خواهد شد و این یعنی دیگر نمی‌خواهد از فتح‌الله‌زاده حمایت کند! البته بعد از این پست خبر انتخاب فتح الله زاده از سوی وزارت ورزش تایید شد.
 
* امتناع موسوی از امضای حکم
سه‌شنبه‌شب جلسه‌ دیگری هم میان اعضای هیأت‌مدیره استقلال برگزار شد که این بار فتح‌الله‌زاده در جلسه هیأت‌مدیره حاضر شد و از نام فرد مورد نظر اعضای هیأت‌مدیره برای تصدی صندلی ریاست پرده  برداشت. فتح‌الله‌زاده در مصاحبه‌ای پیرامون مدیرعاملی در استقلال گفت در این جلسه با امضای اکثریت اعضا مصوب شد وی مسؤولیت مدیرعاملی باشگاه را بر عهده بگیرد ولی موسوی، دیگر عضو هیأت‌مدیره پای این حکم را امضا نکرده است.
 
* خلیل‌زاده کنار کشید
سرپرست موقت مدیرعاملی استقلال بعد از ماه‌ها کار کردن به جای امیرحسین فتحی و پیش بردن امورات این تیم در ماه‌هایی که با بحران‌های متعددی همراه بود، در جلسه سه‌شنبه شب از مدیرعاملی باشگاه کنار کشید اما همچنان به عنوان سرپرست در سمت خود باقی ماند تا با انتخاب علی فتح‌الله‌زاده و تایید وزارت ورزش و جوانان، فرد دیگری مسائل مدیریتی این تیم را انجام دهد.
 
* سرپرستی پرویز مظلومی در استقلال اعلام نشد
یکی دیگر از مصوبات هیأت‌مدیره در جلسه اخیر، تایید درخواست کناره‌گیری سعید رمضانی از سرپرستی این تیم و انتخاب پرویز مظلومی بود که موسوی گفت علت اعلام نشدن این موضوع را نمی‌داند. یکی از مواردی که برای این موضوع عنوان شده، مخالفت فرهاد مجیدی با کناره‌گیری رمضانی و آمدن پرویز مظلومی است اما علی فتح‌الله‌زاده، عضو هیأت‌مدیره استقلال و گزینه مدیرعاملی این تیم می‌گوید موسوی دوست داشت خیلی سریع پرویز مظلومی سرپرست تیم شود، در صورتی که در هیأت‌مدیره روی این موضوع اتفاق نظر وجود نداشت.
 
* موسوی: با فتح‌الله‌زاده دست دادم اما دور خوردم
اختلافات در بین مدیران و کادر فنی و سرپرستی تیم فوتبال استقلال به اوج خود رسیده و از سه‌شنبه شب اعضای هیات‌مدیره واکنش‌های جالبی نسبت به یکدیگر دارند. بعد از انتشار پست اینستاگرامی جنجالی عبدالرضا موسوی، عضو هیأت‌مدیره استقلال، علی فتح‌الله‌زاده نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و البته فرهاد مجیدی با انتشار یک استوری اعلام کرد مخالف حضور پرویز مظلومی به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال است. موسوی دیروز با فارس مصاحبه مهمی انجام داد و در پاسخ به این پرسش که چرا وقتی شما و اعضای هیات‌مدیره اعلام کردید پرویز مظلومی سرپرست تیم استقلال شده، این موضوع توسط باشگاه اعلام نشد، پاسخ داد: «سعید رمضانی با اعتبار خانواده مرحوم حجازی آمد و وقتی مجیدی چنین پیشنهاد‌ی داد، خلیل‌زاده آن را پذیرفت. از همه هواداران استقلال سؤال می‌کنم: آیا درست است که سرپرست تیم در فرودگاه مجموعه را رها کند و برود؟ شما اول این موضوع را مشخص کنید، بعد من به سوالات دیگرتان جواب می‌دهم. اگر من موسوی 10 سال در استقلال کار کنم، پسر من هم باید در این تیم حق داشته باشد؟ اگر اینگونه است، تمام بزرگان استقلال باید سهم‌خواهی کنند. ساختار باشگاه باید حرفه‌ای باشد و اعضایش هم باید حرفه‌ای عمل کنند. در مجموعه خودم حتی یکی از بستگانم را استخدام نکردم. بیایید در ساختار شرکت‌های ما بررسی کنید، اگر یکی از بستگان من به صورت غیرحرفه‌ای منصوب شده باشد، هر چه را شما گفتید قبول می‌کنم. ممکن است من شغلی برای آنها پیدا کنم ولی هرگز بستگانم را در جایی که کارایی ندارند استخدام نمی‌کنم». موسوی درباره فتح‌الله‌زاده هم گفت: «او را دعوت کردم و او گفت می‌آیم. بعد از نیم ساعت از قرارمان گفت جلسه‌ام طول کشیده و همین الان حرکت می‌کنم و می‌آیم. سپس تلفنش را جواب نداد. وقتی متوجه شدم جریان‌ چیست، یک پست منتشر کردم، تازه من در آن پست اسمی از فتح‌الله‌زاده نیاوردم. بعد از چند دقیقه هم یکی از دوستان برای من مطلبی فرستاد که علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال شده است. دلخوری من از همین جا شروع شد. اجازه بدهید بیشتر هم به شما توضیح بدهم». موسوی ادامه داد: «این وسط اتفاقاتی افتاده که من دور خوردم. شاهد حرف من هم خود آقای سعادتمند که در جلسه ما و آقای فتح‌الله‌زاده حضور داشت. حتی او ابراز علاقه کرد می‌خواهد به استقلال بازگردد. جز او حجت نظری، عضو شورای شهر هم یکی از کاندیداهای حضور در هیأت‌مدیره استقلال است. ما حتی موافقت وزیر ورزش را هم گرفتیم که سعادتمند بازگردد و تعداد اعضا 5 نفر شود ولی وقتی می‌خواستیم صورتجلسه را بنویسیم، دیگر نفهمیدم چه شد و چرا دور خوردم».
 
* فتح‌الله‌زاده: دور نزدم، در دور برگردان گیر کردم!
عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال گفت: من کسی را دور نزده‌ام و مسائلی که در باشگاه استقلال اتفاق افتاده، سوء‌تفاهم بوده است.
علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم، درباره اینکه عبدالرضا موسوی، عضو هیات‌مدیره استقلال گفته فتح‌الله‌زاده برای برگزاری جلسه، او را دور زده است، اظهار داشت: من کسی را دور نزدم. همان روز پیش موسوی هم بودم و احتمالا در دور برگردان گیر کردم! این مسائلی که اتفاق افتاده، سوءتفاهم است.
وی افزود: صادقانه حرف می‌زنم و هر چه باشد را مطرح می‌کنم. هواداران نیز این موضوع را می‌دانند. اگر زمانی کسی به من بگوید ساعت 3 جلسه داریم و من 5 بروم، کارم بد است اما وقتی فی‌البداهه تماس بگیرد و بگوید به جلسه بیا، امکانش نیست، چون ممکن است در جلسه دیگری باشم. به موسوی هم گفتم در جلسه هستم و اگر تمام شد، نزد شما می‌آیم. معنای این حرف، دور زدن نیست. در مصاحبه صبح امروز (دیروز چهارشنبه) هم به شما گفتم زمانی که موسوی تماس گرفت، در جلسه‌ دیگری بودم.
عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه موسوی از فرهاد مجیدی نیز انتقاد کرده و گفته او بهتر است مدیرعامل استقلال شود، گفت: همان‌طور که گفتم سوءتفاهماتی به وجود آمده که ان‌شاء‌الله حل خواهد شد.
***
[فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال شد]
سرانجام روز گذشته رئیس هیأت‌مدیره استقلال از انتخاب فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل استقلال خبر داد. اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیأت‌مدیره و سرپرست مدیرعاملی استقلال در گفت‌وگو با شبکه خبر، درباره حواشی مربوط به انتخاب علی‌ فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل استقلال و امضا نشدن صورتجلسه توسط موسوی، دیگر عضو هیأت‌مدیره این باشگاه گفت: وقتی هیأت‌مدیره مطلبی را با اکثریت آرا تصویب می‌کند، باید عملی شود. با اصرار من آقای فتح‌الله‌زاده، مدیرعاملی استقلال را پذیرفتند و این موضوع صورتجلسه شد و به استحضار وزیر ورزش و جوانان رسید. وی درباره اینکه عبدالرضا موسوی در جلسه هیات‌رئیسه حضور نداشته و این صورتجلسه را امضا نکرده است، گفت: آقای موسوی چند بار قبل از جلسه با من تماس گرفت که من درگیر باشگاه بودم و نتوانستم پاسخ تماس او را بدهم، اگر نه موضعی با او نداشتم. یک مقدار سرما خورده بودم و از طرفی مخالف رفتن تیم بودم و در سایت استقلال هم اعلام کردم. سرپرست مدیرعاملی استقلال افزود: بعد از انجام امور باشگاه، با موسوی تماس گرفتم که احتمالا تماس من را مشاهده نکرده یا جواب نداده است و همانند سایرین او را به دفتر خودم دعوت کردم. جلسه هیات مدیره برگزار شد و فتح‌الله‌زاده نیز حضور داشت. فتح‌الله‌زاده هم قبل از آن با موسوی جلسه داشت و اعلام کرد نظر مساعد او را دارد. وی درباره نتیجه این جلسه گفت: آقای فتح‌‌الله‌زاده مدیرعامل شد و صورتجلسه برای وزیر ورزش و جوانان ارسال شده است. بزودی حکم مدیرعاملی او اعلام می‌شود. 
همچنین حجت نظری و احمد سعادتمند قرار شد به عنوان اعضای جدید هیات‌مدیره استقلال مشغول به فعالیت شوند.
***
آخرین تلاش مسؤولان استقلال برای لغو بازی با گل‌گهر بی‌نتیجه ماند
آخرین تلاش مسؤولان استقلال برای لغو بازی با گل‌گهر سیرجان به دلیل شیوع بیماری کرونا بی‌نتیجه ماند و آبی‌پوشان باید امروز به مصاف گل‌گهر بروند. اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست موقت مدیر عاملی باشگاه استقلال از روز سه‌شنبه در مصاحبه‌های خود تأکید کرده بود به دلیل شیوع ویروس کرونا اجازه سفر تیم استقلال به سیرجان را نمی‌دهد. خلیل‌زاده در نامه‌ای به سازمان لیگ نیز خواهان لغو بازی‌های هفته بیست‌ویکم شده بود. پس از این ماجرا او حتی با مسؤولان وزارت ورزش و جوانان صحبت و رایزنی کرد تا بتواند مجوز لغو بازی‌های لیگ را بگیرد اما به خلیل‌زاده اعلام شد بازی‌های لیگ باید بدون تماشاگر برگزار ‌شود. به این ترتیب، آخرین تلاش‌های استقلالی‌ها برای لغو بازی بی‌نتیجه بود و آنها باید به سیرجان سفر کنند. دکتر امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال نیز اعتقاد دارد در این شرایط نباید مسابقات لیگ برگزار شود و در این زمینه تلاش‌های زیادی انجام داد اما فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و وزارت ورزش بر برگزاری مسابقات تأکید دارند. این در حالی است که دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس پیشین فدراسیون پزشکی ورزشی نیز در گفت‌وگو با تسنیم، خواهان لغو مسابقات فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا شد.

Page Generated in 0/0063 sec