printlogo


کد خبر: 217140تاریخ: 1398/12/11 00:00
اخبار

تعطیلی تمام رقابت‌های هندبال تا پایان سال ٩٨
فدراسیون هندبال بالاخره تصمیم گرفت برای کنترل شیوع بیماری کرونا تمام رقابت‌های هندبال را تعطیل کند. در حالی که فدراسیون هندبال پیش از این تصمیم به برگزاری دیدارهای لیگ برتر  بدون حضور تماشاچی را داشت  به دلیل کنترل شیوع ویروس کرونا تصمیم به تعطیلی تمام رقابت‌های هندبال گرفت. فدراسیون هندبال اعلام کرد جهت حفظ سلامت بازیکنان هندبال که اولویت فدراسیون است تمام رقابت‌های هندبال تا پایان سال ٩٨ تعطیل می‌شود. پیش از این فدراسیون دو بار خبر از لغو هفته چهاردهم لیگ برتر مردان داده و قرار بود برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر تصمیم‌گیری کند.
***
فتح‌الله‌زاده: ستاره سوم را برای استقلال می‌گیریم 
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مثل همیشه دنبال ستاره می‌گردم و در پی آن هستم در یک برنامه 3 ساله ستاره سوم را برای استقلال بگیریم و تقدیم هواداران کنیم. به گزارش مهر، علی فتح‌الله‌زاده درباره نخستین روز کاری‌اش در باشگاه استقلال اظهار داشت: سپاسگزار خدا هستم که فرصت دیگری برای خدمت به تیم محبوبم و هواداران عزیز عطا کرد و امیدوارم بار دیگر از این آزمون سربلند بیرون بیایم. احساس خوبی دارم و احساس امروز من درست مثل نخستین روزی است که سال‌ها پیش مدیریت این تیم را بر عهده گرفتم. وی بیان داشت: برنامه من اینجا مشخص است. مثل همیشه دنبال ستاره می‌گردیم و آمده‌ام تا در یک برنامه 3 ساله ستاره سوم را برای استقلال بگیریم و تقدیم هواداران کنیم. فتح‌الله‌زاده درباره بدهی‌های باشگاه گفت: بدهی که همیشه هست. من از یکسری از این بدهی‌ها اطلاع دارم اما منتظرم دوستان گزارش کاملی بدهند تا از ریز آن و زمان بازپرداختش کاملاً آگاه شوم. یکسری از این بدهی‌ها که خارجی و زمان پرداخت آن مشخص است باید تا قبل از عید پاس شود تا بتوانیم در سال جدید یک برنامه‌ریزی بهتر برای پرداخت بدهی‌ها داشته باشیم. مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: هنوز با مجیدی دیدار یا گفت‌وگو نداشته‌ام و در نظر دارم در نخستین فرصت با او و سرپرست تیم نشست بگذارم تا تبادل نظر کنیم. باید از مشکلات درون تیم با جزئیات بیشتر اطلاع پیدا کنم تا برای رفع آن بکوشم.
***
اولین دوره رقابت‌های گرندپری پاراتکواندو برگزار می‌شود
فدراسیون جهانی تکواندو در نظر دارد نخستین دوره رقابت‌های گرندپری را در بخش پاراتکواندو برگزار کند. رقابت‌های گرندپری چند سالی است از سوی فدراسیون جهانی به عنوان یکی از مسابقات کسب امتیاز برای ورود به المپیک از طریق سیستم رنکینگ برگزار می‌شود؛ مسابقاتی که با حضور بهترین‌های دنیا در سطح فنی بالایی برگزار می‌شود. فدراسیون جهانی در نظر دارد نخستین مرحله این مسابقات را همزمان با مرحله نهایی رقابت‌های گرندپری در سال ۲۰۲۰ در بخش پاراتکواندو برگزار کند. مسابقاتی که در تقویم فدراسیون جهانی با گرید ۸ (G8) ثبت شده و ۹ آذرماه 99 به میزبانی مکزیک برگزار خواهد شد. فدراسیون جهانی تکواندو اهمیت زیادی برای پاراتکواندو قائل شده و با اصلاح قوانین، این رشته را در سطح جهانی گسترش داده است.
***
مدیر عامل اسبق سپیدرود براثر کرونا درگذشت
سرپرست اسبق باشگاه سپیدرود رشت بر اثری بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.  به گزارش فارس، احمد آهنگی، مدیرعامل و سرپرست اسبق تیم فوتبال سپیدرود رشت که به ویروس کرونا مبتلا شده بود، صبح شنبه در بیمارستان رازی رشت دار فانی را وداع گفت. وی در تیم‌های ایرانمهر، پاس رشت و منتخب گیلان سابقه بازی داشت و در دوره مدیرعاملی کیومرث بیات در رقابت‌های لیگ برتر به‌عنوان سرپرست در سپیدرود در رقابت‌های لیگ برتر روی نیمکت این تیم حضور داشت؛ مدیریت تیم‌های پایه باشگاه سپیدرود از جمله سوابق مرحوم آهنگی است. به گفته کیومرث بیات مالک باشگاه سپیدرود، مرحوم آهنگی در جام فلق هدایت تیم منتخب گیلان را بر عهده داشته و بالاترین مدرک مربیگری آسیا را اوایل سال ۱۳۶۰ شمسی از دتمار کرامر دریافت کرده بود.

Page Generated in 0/0172 sec