printlogo


کد خبر: 217295تاریخ: 1398/12/14 00:00
اخبار

امیدواری تیم پزشکی برای حضور عباسعلی در المپیک
تیم پزشکی که درمان حمیده عباسعلی را برعهده دارد، ابراز امیدواری کرد این ورزشکار به المپیک 2020 توکیو می ر سد. به گزارش فارس، حمیده عباسعلی، بانوی ملی‌پوش کاراته کشورمان در جریان رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان که به میزبانی سالزبورگ اتریش برگزار شد، آسیب دید. تشخیص اولیه مصدومیت عباسعلی پارگی لیگامنت بوده و قرار است دکتر امینی که پزشک معالج سهراب مرادی بود، کارهای پزشکی مربوط به بانوی کاراته‌کای کشورمان را هم انجام دهد. بر اساس تصمیم کنونی، عمل جراحی حمیده عباسعلی زیر نظر دکتر امینی انجام خواهد شد و این امیدواری وجود دارد به المپیک 2020 توکیو برسد. عباسعلی برای مداوای خود در هانوفر به سر می‌برد و تیم ملی کاراته نیز راهی فرانکفورت شده است.
***
مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان غرب آسیا به تعویق افتاد
مسابقات قهرمانی فوتبال جوانان و نوجوانان غرب آسیا به خاطر ویروس کرونا به تعویق افتاد. کنفدراسیون فوتبال غرب آسیا  اعلام کرد مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که قرار بود از 17 مارس در اردن آغاز شود به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. همچنین مسابقات قهرمانی نوجوانان غرب آسیا نیز که قرار بود از 14 آوریل به میزبانی عربستان برگزار شود هم به خاطر شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد.
***
جام‌جهانی پاراتیراندازی لغو شد
مسابقات جام‌جهانی پاراتیراندازی که قرار بود اواخر اسفند در العین امارات برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا، از سوی کمیته بین‌المللی پاراالمپیک لغو و به زمان دیگری موکول شد. به گزارش ایسنا، مسابقات جام‌جهانی پاراتیراندازی که آخرین فرصت برای کسب سهمیه پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو بود به دلیل شیوع ویروس کرونا از سوی کمیته بین‌المللی پاراالمپیک لغو و به زمان دیگری موکول شد. این مسابقات قرار بود اواخر اسفند در العین امارات برگزار شود. با وجود اینکه تیم پاراتیراندازی کشورمان در جهانی استرالیا ۵ سهمیه ورودی بازی‌های پاراالمپیک توکیو را کسب کرده‌ اما وضعیت مهدی زمانی و محمدرضا میرشفیعی به دلیل عدم کسب حدنصاب رکورد ورودی این بازی‌ها از سوی کمیته ملی پاراالمپیک مشخص نیست و قرار بود بعد از حضور در جام‌جهانی العین امارات وضعیت این دو پاراتیرانداز برای حضور در توکیو مورد بررسی قرار گیرد.
***
واکنش هالند به حضورش در رئال
مهاجم جدید بوروسیا دورتموند به احتمال حضورش در رئال‌مادرید واکنش نشان داد. او همچنین از زلاتان ابراهیموویچ به عنوان الگوی بزرگ خود یاد کرد. به نقل از فور فور تو، ارلینگ هالند خرید زمستانی بوروسیا دورتموند بود که عملکردی خیره‌کننده در این تیم داشته است. این مهاجم نروژی در همان دیدار نخستش در دورتموند که به عنوان بازیکن جایگزین در دقیقه ۵۷ به میدان رفت موفق به هت‌تریک شد. او رکوردهای زیادی را به نام خود به ثبت رسانده و عملکرد درخشانش باعث شده حتی خبرهایی درباره علاقه باشگاه رئال‌مادرید به جذب او به گوش برسد. رسانه‌های اسپانیایی اخیرا نوشتند رئال با ۷۵ میلیون یورو به دنبال جذب مهاجم ۱۹ ساله دورتموند است. هالند درباره احتمال حضور در رئال‌مادرید گفت: این بسیار خوب است که باشگاه‌های بزرگ به دنبال جذب من هستند، چرا که نشان می‌دهد من خوب کار می‌کنم. او درباره الگوی بزرگ خود گفت: از دوران کودکی به زلاتان علاقه زیادی داشتم و او الگوی من است. اینکه زلاتان نگاهی متفاوت دارد برای من زیبا است. تفکرات او را دوست دارم. براین باور هستم که همواره به اعتماد به نفسی که زلاتان دارد نیاز دارم.

Page Generated in 0/0057 sec