printlogo


کد خبر: 217605تاریخ: 1398/12/24 00:00
برنامه پخش سریال‌های سیما در نوروز ۹۹ اعلام شد
4 شبکه با 4 سریال طنز

شبکه‌های یک، دو، سه و پنج، برای ایام نوروز ۹۹، 4 سریال طنز در نظر گرفته‌اند. به گزارش «وطن امروز»، به رسم هر سال تلویزیون در نوروز برای مخاطبان خود سریال‌هایی متنوع و جذاب در نظر گرفته است. «پایتخت ۶»، «کامیون»، «دوپینگ» و «میان‌بر» 4 سریالی هستند که در ایام نوروز ۹۹ از آنتن شبکه‌های یک، دو، سه و پنج پخش می‌شوند. شبکه یک فصل ششم از مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم را برای نوروز ۹۹ تدارک دیده است. فصل ششم مجموعه تلویزیونی پایتخت در ۱۵ قسمت نوروز ۹۹ هر شب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. همچنین بر اساس آنچه فارس منتشر کرده، این سریال همزمان از شبکه تماشا نیز پخش خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند هر شب ساعت 24 این مجموعه پرمخاطب را از شبکه تماشا ببینند. محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، مهران احمدی، هومن حاجی‌عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی و غلامعلی رضایی بازیگران اصلی این سریال هستند. 
«کامیون» به کارگردانی سیدمسعود اطیابی دیگر سریال نوروزی تلویزیون است که در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای برای شبکه 2 تولید شده است و هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه دو می‌رود. این مجموعه طنز درباره یک پیشکسوت فوتبال است که مدتی روی کامیون باربری کار می‌کند و پس از آشنایی با 3 دانشجو که صاحب‌خانه به دلیل مشکلاتی اثاثیه‌شان را به خیابان ریخته است، درگیر ماجراهایی می‌شود. مهدی هاشمی، نسرین مقانلو، جهانبخش سلطانی، بیتا سحرخیز، علی عامل‌هاشمی، سپند امیرسلیمانی و... در این سریال نقش‌آفرینی خواهند کرد. 
شبکه 3 سیما نیز سریال کمدی «دوپینگ» را به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه‌کنندگی سیدامیرپروین حسینی برای پخش در نوروز ۹۹ آماده کرده است؛ مجموعه‌ای که قرار است هر شب ساعت ۲۰ روی آنتن این شبکه برود. «دوپینگ» مضمونی کمدی فانتزی دارد و شبنم مقدمی، سید‌هادی حجازی‌فر، محمد بحرانی، الناز حبیبی و نیما شعبان‌نژاد از جمله بازیگران اصلی آن هستند.
«میان‌بُر» هم عنوان مجموعه تلویزیونی تولید شده برای پخش در ایام نوروز از شبکه پنجم سیماست که هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود. «میان‌بر» به کارگردانی یزدان فتوحی، تهیه‌کنندگی محمد صالحیان در صداو‌سیمای مرکز البرز تولید شده است. داستان سریال تلویزیونی «میان‌بر» در ژانر طنز نوشته شده است و در کل به مسائل و مشکلات آپارتمان‌نشینی می‌پردازد. غلامرضا نیکخواه، کمند امیرسلیمانی، سیاوش چراغی‌پور، آرش نوذری، شهین تسلیمی، امیر نوری و اشکان اشتیاق از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

Page Generated in 0/0061 sec