printlogo


کد خبر: 217715تاریخ: 1398/12/26 00:00
اخبار

اردوی کشتی‌گیران در کیش منتفی شد
متولیان فدراسیون کشتی در حالی برای برگزاری اردوی تیم‌های ملی در جزیره کیش مشغول تلاش و رایزنی بودند که گویا برپایی اردو در این مکان هم منتفی شد. به گزارش مهر، پس از برگزاری نشست مسؤولان فدراسیون کشتی و اعضای کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی با مسؤولان وزارت ورزش، اعلام شد احتمال برگزاری اردوی کشتی‌گیران ملی‌پوش در شرایط قرنطینه همچنان پابرجاست. در این‌باره از جزیره کیش به عنوان یکی از گزینه‌های مورد نظر برای برگزاری اردوی تیم‌های ملی کشتی در شرایط قرنطینه نام برده شد و مسؤولان کشتی هم تمرکز خود را به برپایی اردو در این جزیره معطوف کردند. ضمن اینکه محسن کاوه، مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد هم با تایید این خبر طی روزهای گذشته اعلام کرد همه دست به کار شده‌اند و قرار است از طرف وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با مسؤولان کیش ارتباط بگیرند تا مشخص شود شرایط آنجا برای برپایی اردو مهیاست یا نه. اما روز شنبه اخباری مبنی بر شیوع ویروس کرونا در این جزیره منتشر شد که گویا آمار صعودی بیماری را نسبت به روزهای گذشته در کیش نشان می‌دهد. از سوی دیگر شرایط بحرانی و امکانات درمانی محدود این جزیره و همچنین اظهارات اخیر سخنگوی فدراسیون کشتی درباره آغاز اردو، تکلیف را روشن می‌کند که فعلا احتمال برپایی هیچ اردویی در هیچ نقطه از ایران وجود ندارد. در حالی که فدراسیون کشتی همواره سعی داشت راهی برای برپایی اردو در شرایط قرنطینه پیدا کند، حسن رنگرز بتازگی اعلام کرد اتحادیه جهانی کشتی در این شرایط به چیزی جز حفظ سلامت کشتی‌گیران نمی‌اندیشد. در نتیجه می‌توان دریافت فعلا خبری از برگزاری اردوهای کشتی نیز نخواهد بود.
***
ابتلای نایب‌قهرمان کشتی نوجوانان جهان به سرطان
دارنده مدال نقره کشتی فرنگی نوجوانان جهان به دلیل ابتلا به بیماری سرطان در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری و تحت درمان است. محمدرضا آقانیا، دارنده مدال نقره کشتی فرنگی نوجوانان جهان، مدال برنز المپیک جوانان و مدال نقره نوجوانان آسیا به دلیل ابتلا به بیماری سرطان در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد. وی مدتی است از زادگاهش در شهرستان بابل به تهران آمده و مشغول شیمی‌درمانی است اما به دلیل شرایط سخت مالی و هزینه‌های سنگین درمان با مشکلات مختلفی روبه‌رو شده است.
***
محرومیت عجیب کمیته انضباطی برای هواداران تراکتور و پرسپولیس
کمیته انضباطی رای خود را درباره یک دیدار از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال صادر کرد. به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، درباره اتفاقات بازی بین دو تیم پرسپولیس تهران و تراکتور تبریز از هفته ۱۷ لیگ برتر پس از دعوت این کمیته از متخلفان این دو تیم در جلسه جداگانه و بررسی و استماع دفاعیات طرفین، اعضای کمیته انضباطی با اتفاق آرا نسبت به افراد متخلف، رأی خویش را صادر کردند که مهم‌ترین بخش این رای به محرومیت حضور هواداران 2 تیم در بازی فصل بعد اختصاص دارد. به این معنا که فصل آتی دیدار رفت و برگشت 2 تیم بدون حضور هواداران انجام می‌شود. 
***
جاوید، کاندیدای برترین فوتسالیست جهان شد
ملی‌پوش فوتسال ایران نامزد کسب عنوان برترین فوتسالیست جهان در سال ۲۰۱۹ شد. به گزارش ایسنا، اسامی ۱۰ بازیکن برتر فوتسال جهان در سال ۲۰۱۹ میلادی از سوی سایت فوتسال پلنت اعلام شد که نام مهدی جاوید، ملی‌پوش تیم فوتسال مس سونگون نیز در آن به چشم می‌خورد. جاوید با قرار گرفتن در این فهرست، کاندیدای کسب عنوان برترین بازیکن جهان شده است. رای‌گیری برای انتخاب بهترین‌های فوتسال جهان بزودی توسط فوتسال‌پلنت آغاز می شود و مربیان و کارشناسانی از سراسر جهان در آن شرکت خواهند کرد.
***
آزمون: از ثبت اولین هت‌تریک در روسیه خوشحالم
مهاجم ایرانی تیم زنیت از هت‌تریک و درخشش برابر اورال ابراز خوشحالی کرد. به نقل از SID، سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و زنیت روسیه بعد از درخشش در بازی برابر اورال گفت: خیلی خوشحالم که توانستم اولین هت‌تریک خودم را در فوتبال روسیه ثبت کنم. امروز واقعا عالی بازی کردیم و شانس هم با ما یار بود. در بازی قبل نیز تیم ما بهتر عمل کرد و بازی را در اختیار داشت ولی شانس نداشت. مهاجم ایرانی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در کل احساس خیلی خوبی دارم. هت‌تریک خیلی لذتبخش است. زنیت با این پیروزی یک گام دیگر به قهرمانی زودهنگام نزدیک‌تر شد.

Page Generated in 0/0224 sec