printlogo


کد خبر: 217762تاریخ: 1398/12/27 00:00
اخبار

لغو مراسم جشن تالار مشاهیر فوتبال انگلیس به خاطر کرونا
مراسم جشن تالار مشاهیر فوتبال انگلیس به خاطر شیوع بیماری کرونا لغو شد. به گزارش فارس، بعد از لغو همه فعالیت‌های ورزشی در انگلیس از جمله مسابقات لیگ برتر که به خاطر شیوع بیماری کرونا رخ داد، مراسم تالار مشاهیر فوتبال این کشور نیز برگزار نخواهد شد. طبق گزارش تلویزیون انگلیس قرار بود چنین جشنی 19 مارس (29 اسفند) در شهر لندن برگزار شود اما به خاطر جلوگیری از انتشار احتمالی ویروس کرونا، این مراسم برگزار نخواهد شد. بر اساس همین گزارش تاریخ فوق در نشست اعضای هیأت‌رئیسه سازمان انتخاب مشاهیر فوتبال انگلیس در ماه فوریه انتخاب شده بود ولی اکنون مشخص نیست این مراسم در چه تاریخی برگزار می‌شود. 
***
۷ لیگ فوتبالی که کرونا آنها را تعطیل نکرده است
با وجود شیوع روزافزون ویروس کرونا در بین کشورهای جهان و به صدا درآمدن زنگ خطر توسط سازمان جهانی بهداشت، هنوز بعضی از لیگ‌های فوتبال در برخی کشورهای جهان که درگیر این ویروس هستند، تعطیل نشده‌اند. به نقل از الخلیج ۳۶۵، شیوع ویروس کرونا در چین و بعد از آن کشورهای اروپایی، آسیا، آفریقا و قاره آمریکا باعث شد همه رقابت‌های ورزشی تحت تاثیر قرار بگیرد و لیگ‌های فوتبال تعطیل شود. سازمان جهانی بهداشت سرانجام قبول کرد برای کرونا از اصطلاح «وبای جهانی» استفاده کند تا نشان دهد این ویروس بسیار خطرناک است. ویروس کرونا تقریبا بیشتر کشورهای جهان را به خود مشغول کرده است. با وجود تعطیلی رقابت‌‌های ورزشی به خاطر شیوع کرونا، هنوز لیگ‌های بعضی از کشورها برگزار می‌شود. فوتبال در 7 کشور در سراسر جهان هنوز به صورت طبیعی و با حضور هواداران ادامه دارد و لیگ‌های این کشورها تعطیل نشده است در عین حال که در آنها هم ویروس کرونا دیده شده است. این 7 لیگ عبارتند از لیگ کشورهای تونس، سودان، روسیه، ترکیه، پاکستان، آرژانتین و آفریقای‌جنوبی. 
***
خبرنگار عربستانی: تا 2 هفته دیگر همه چیز مشخص می‌شود
خبرنگار و مجری سرشناس عربستانی اعلام کرد تا 2 هفته آینده همه چیز درباره برگزاری مسابقات فوتبال یا معرفی قهرمان های لیگ‌های مختلف مشخص می‌شود. ولید الفراج، مجری و خبرنگار سرشناس عربستانی در این‌باره گفت: صحبت درباره مسابقات داخلی در حال حاضر غیرمنطقی است چون هنوز در ابتدای تعلیق رقابت‌های ورزشی هستیم. به نظرم برای ارزیابی شرایط و مشخص شدن تعداد مبتلایان به 2 هفته زمان نیاز داریم. فکر می‌کنم تصمیم نهایی اوایل ماه آوریل گرفته شود. وی ادامه داد: راهکارهای مختلف از جمله توقف طولانی، لغو تمام نتایج یا معرفی قهرمان با توجه به شرایط فعلی برای تمام کشورها قابل استفاده نیست. به نظرم کشورها تصمیمات خود را بعد از بحث و بررسی با فیفا و فدراسیون‌های قاره‌ای خود اتخاذ می‌کنند. بیایید منتظر روزهای باقیمانده ماه مارس باشیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

Page Generated in 0/0144 sec