printlogo


کد خبر: 217784تاریخ: 1398/12/27 00:00
پلیس

اولتیماتوم پلیس به هنجارشکنان چهارشنبه‌سوری
فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد پلیس اجازه برگزاری هیچ‌گونه تجمعی را در چهارشنبه‌سوری نخواهد داد. سردار حسین رحیمی در نشست خبری گفت:‌ برای چهارشنبه آخر سال 4 قرارگاه فجر، فتح، نصر و رمضان را راه‌اندازی کرده‌ایم و عوامل پلیس در این شب در تمام نقاط پایتخت در آمادگی کامل قرار دارند. ضمن اینکه از مدت‌ها قبل جلسات با صنوف و اتحادیه‌های مرتبط نیز برگزار شده و هشدارها و توصیه‌های لازم به این بخش‌ها نیز ارائه شده است. رئیس پلیس پایتخت با اشاره به تاکیدات انجام شده درباره حضور در خانه اظهار کرد:‌ درخواست پلیس از تمام مردم این است که در خانه بمانند. در این شب نیز پلیس اجازه برگزاری هیچ‌گونه تجمعی را نخواهد داد و با برهم زنندگان نظم و امنیت نیز قاطعانه برخورد خواهیم کرد.
***
ناشران کلیپ بارش بادمجان دستگیر شدند
رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری 5 نفر در ارتباط با پخش کلیپ بارش بادمجان در این‌باره خبر داد. به گزارش فارس، سردار علی ذوالقدر در نشست خبری در مقر پلیس تهران به صورت ویدئوکنفرانس اظهار داشت: روز گذشته ویدئویی تحت عنوان بارش بادمجان در پایتخت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که پلیس امنیت سریعاً عوامل آن را شناسایی و دستگیر کرد. وی گفت: اعضای این گروه ۵ نفره به پلیس امنیت هدایت شدند. 
رئیس پلیس امنیت پایتخت تصریح کرد: این افراد مدعی شدند در حال انجام یک کار تحقیقاتی در بخش جلوه‌های ویژه بودند که یکی از این کلیپ‌ها به صورت اتفاقی در فضای مجازی پخش شده است. 
***
اعضای هیأت امنای پژوهشگاه قوه‌قضائیه منصوب شدند
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در احکامی جداگانه اعضای هیات امنای پژوهشگاه قوه‌قضائیه را منصوب کرد.
به گزارش «وطن‌امروز»، طبق اساسنامه پژوهشگاه قوه‌قضائیه مصوب 1391، هیات امنای پژوهشگاه از 3 عضو حقوقی شامل رئیس قوه‌قضائیه به عنوان رئیس هیات امنا، رئیس پژوهشگاه قوه‌قضائیه به عنوان دبیر هیات امنا و وزیر دادگستری و همچنین 4 عضو حقیقی به پیشنهاد رئیس پژوهشگاه و تایید رئیس قوه‌قضائیه تشکیل می‌شود.
بر اساس این گزارش رئیس قوه‌قضائیه در احکامی جداگانه‌، حضرت آیت‌الله عباس کعبی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا امینی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد مصدق و غلامعلی صدقی را به عنوان اعضای حقیقی هیأت ‌امنای پژوهشگاه قوه‌قضائیه منصوب کرد.

Page Generated in 0/0064 sec