printlogo


کد خبر: 217823تاریخ: 1398/12/28 00:00
سلامت

توزیع مواد اولیه تولید ماسک بین نیروهای جهادی ستاد اجرایی فرمان امام
در راستای اجرای دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام مبنی بر بسیج تمام امکانات ستاد برای مقابله با کرونا، مواد اولیه تولید ماسک‌های بهداشتی جدید بین نیروهای جهادی همکار ستاد در سراسر کشور توزیع شد.
به گزارش فارس، محمد ترکمانه، مدیرعامل بنیاد احسان با اعلام این خبر گفت: با توجه به نیاز مردم به اقلام بهداشتی بویژه ماسک در روزهای اخیر، تمام ظرفیت نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام جهت تولید اقلام مورد نیاز و همچنین ضدعفونی کردن اماکن عمومی شهرها و روستاها به کار گرفته شده و روزانه 50 هزار ماسک در این کارگاه‌ها تولید می‌شود. وی افزود: مواد اولیه تولید یک میلیون ماسک بهداشتی جدید بین نیروهای جهادی ستاد اجرایی فرمان امام در استان‌های کشور توزیع شد تا با تلاش شبانه‌روزی این نیروها، هر چه سریع‌تر بتوانیم خلأ موجود را برطرف کنیم. ترکمانه خاطرنشان کرد: تمام این اقلام پس از تولید، تحویل وزارت بهداشت می‌شود و ستاد اجرایی نقشی در توزیع آنها ندارد.
***
ضدعفونی 22 هزار مدرسه و منطقه توسط دانش‌آموزان بسیجی
جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور از ضدعفونی 22 هزار مدرسه و منطقه توسط دانش‌آموزان بسیجی خبر داد. مجتبی باستان در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: سازمان بسیج دانش‌آموزی در ایام تعطیلات مدارس به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا چند برنامه دارد که یکی از آنها جشنواره «تعطیلات بانشاط، هدفمند و بامهارت» است که تاکنون آثار بسیار خوبی به دست ما رسیده است. وی با اشاره به اقدام دیگر که ایجاد کانون همیاران بهداشت و سلامت در حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی است، گفت: تاکنون 2 هزار گروه همیار بهداشت و سلامت در سراسر کشور ایجاد شده است که در این مدت یکی از اقدامات آنها ضدعفونی مدارس و اماکن عمومی است. باستان ادامه داد: دانش‌آموزان بسیجی 22 هزار مدرسه و منطقه شامل 10 هزار مدرسه و 12 هزار منطقه را ضدعفونی کردند که این اقدامات با هماهنگی مدیران مدارس و مدیران شهری انجام شده است.

Page Generated in 0/0071 sec