printlogo


کد خبر: 217860تاریخ: 1399/1/16 00:00
اجرای طرح ترافیک ۹۹ از شنبه آینده

سرپرست معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه طرح ترافیک از هفته آینده اجرایی خواهد شد، گفت: برای افرادی که در حساب‌شان موجودی است و اقدام به رزرو می‌کنند ۲۰ درصد تخفیف قائل می‌شویم. 
یوسف حجت درباره زمان اجرای طرح ترافیک، اظهار کرد: طرح ترافیک از شنبه 23 فروردین از ساعت 8 صبح الی 17 اجرا می‌شود و تا زمانی که با مشکل کرونا مواجه باشیم ساعت اجرای طرح به همین صورت خواهد بود.
وی با اشاره به شرط رزرو برای ورود شهروندان به محدوده طرح ترافیک، تصریح کرد: طبق مصوبه تعیین شده شهروندان باید برای ورود به محدوده طرح ترافیک از رزرو استفاده کنند ولی فعلا تا 20 فروردین که اعلام شده شهروندان کمتر در محل کار خود حاضر شوند و یک وضعیت نیمه‌تعطیل حاکم است رزرو را به صورت جدی اجرایی نمی‌کنیم. سرپرست معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: افرادی که در هفته پیش رو از رزرو استفاده می‌کنند یک نوع تمرین برای‌شان محسوب می‌شود و فردی که رزرو خود را باطل کند مشمول جریمه نخواهد شد. وی با بیان اینکه شهروندان برای رزرو مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک باید حساب شهروندی خود را شارژ کنند، گفت برای افرادی که در حساب‌شان موجودی است و اقدام به رزرو می‌کنند 20 درصد تخفیف قائل می‌شویم و در صورتی که فردی بدون داشتن موجودی در حساب خود وارد محدوده طرح ترافیک شود، تخفیف لحاظ نمی‌شود. وی با بیان اینکه حداقل موجودی باید 50 هزار و 400 تومان باشد، گفت: توصیه می‌کنم فردی که هر از گاهی ممکن است وارد محدوده شود حساب خود را با حداقل هزینه شارژ کند. به گفته حجت، طرح ترافیک در روزهای پنجشنبه نیز مانند سال گذشته اجرایی نخواهد شد.

Page Generated in 0/0069 sec