printlogo


کد خبر: 217968تاریخ: 1399/1/19 00:00
تلویزیون

هدیه خانواده شهید سلیمانی به هنرمند خلاق «عصر جدید»
مهران رحمانی، هنرمند نقاشی که در برنامه «عصر جدید» تابلویی از لبخند سردار حاج‌قاسم سلیمانی را خلق کرد، انگشتر این شهید والامقام را از جانب خانواده ایشان هدیه گرفت. به گزارش مهر، مهران رحمانی، هنرمند نقاش کشورمان که در برنامه «عصر جدید» با خلق تابلویی از لبخند سردار حاج‌قاسم سلیمانی، نمایشی جذاب از تکنیکی جدید در نقاشی هایپررئال ارائه کرد، شب‌گذشته در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از دریافت انگشتر شهید حاج‌قاسم سلیمانی به عنوان هدیه از سوی خانواده سردار خبر داد. وی با انتشار تصویر این انگشتر در نوشته‌ای کوتاه نوشت: «بماند به یادگار. انگشتر حاج‌قاسم. یک اتفاق باورنکردنی. ان‌شاءالله لایق این هدیه خاص باشم». رحمانی همچنین در استوری خود نیز نوشت: «این هدیه از طرف خانواده محترم حاج‌قاسم خیلی برای من باارزش و جذاب بود. من کاری نکردم که لایق محبت شما باشم. ممنون و ارادتمندم».
***
فصل جدید «راز» در شبکه چهار
تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «راز» گفت: تقابل تمدن غرب و اسلام در مواجهه با بحران کرونا و آینده دنیا پس از این بیماری موضوع اصلی این برنامه است. به گزارش فارس، «مهدی سموعی» با اشاره به موضوع اصلی این برنامه گفت‌وگومحور گفت: فصل هشتم برنامه «راز» با موضوع تقابل تمدن غرب و اسلام در مواجهه با بحران کرونا از شبکه چهار سیما پخش می‌شود. در این برنامه بر اساس مباحث تئوری، گفتمانی و فکری هر دو تمدن، نگاهی متفاوت به مسأله کرونا در جهان و بحران‌زایی آن داریم. قسمت اول این برنامه یکشنبه‌شب‌ با حضور محمدجواد لاریجانی روی آنتن رفت. 
***
بازگشت دورهمی به آخر هفته‌ها
برنامه «دورهمی» با پایان ویژه‌برنامه نوروزی‌اش دوباره با روال عادی 3 روز آخر هفته روی آنتن می‌رود. به گزارش تسنیم، ویژه‌ برنامه نوروزی «دورهمی» که با حضور هنرمندان و ورزشکاران روی آنتن رفت چند روزی است پخشش به پایان رسیده است. صفحه رسمی برنامه «دورهمی» اعلام کرد ضبط برنامه بدون تماشاگر ادامه دارد و از این پس روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

Page Generated in 0/0070 sec