printlogo


کد خبر: 219137تاریخ: 1399/2/17 00:00
نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما در 8 روز ابتدایی ماه مبارک منتشر شد
مخاطب زیرخاکی 44 درصد

نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما در 8 روز ابتدایی ماه مبارک رمضان نشان می‌دهد 81 درصد مردم بیننده برنامه‌های سیما بوده‌اند و تا اینجا «زیرخاکی» شبکه «یک» توانسته بیشترین مخاطب را به خود جذب کند. به گزارش «وطن‌امروز»، در این نظرسنجی که در سراسر کشور انجام شده، تا 8 قسمتی که از سریال‌های ویژه ماه رمضان روی آنتن رسانه ملی رفته است، سریال زیرخاکی با 44 درصد، پربیننده‌ترین سریال سیما بوده و رضایت 74 درصد از بینندگان را در حد «زیاد» جلب کرده است. «بچه مهندس3» شبکه «دو» با جذب 3/33 درصد و «سرباز» شبکه سه با 24 درصد مخاطب در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. بر‌اساس این نظرسنجی، 6/27 درصد پاسخگویان بیننده ویژه برنامه‌های افطار شبکه‌های سیما بوده‌اند. از میان این برنامه‌ها «دعوت» شبکه یک با 8/13 درصد، پربیننده‌تر از دیگر برنامه‌ها بوده و رضایت در حد «زیاد» 4/90 درصد بینندگان را کسب کرده است. بعد از دعوت، «مثل ماه» شبکه «سه» با 2/9 درصد مخاطب، در رتبه بعدی قرار دارد. نظرسنجی مرکز تحقیقات نشان می‌دهد 5/22 درصد مردم بیننده ویژه‌برنامه‌های سحر از شبکه‌های سیما بوده‌اند و در این میان، برنامه «ماه خدا» از شبکه یک با 11 درصد، پربیننده‌تر از دیگر برنامه‌ها بوده و رضایت در حد «زیاد» 97 درصد بینندگان را کسب کرده است. بعد از «ماه خدا» نیز «ماه من» شبکه «سه» با 2/7 درصد مخاطب قرار دارد. 


Page Generated in 0/0067 sec