printlogo


کد خبر: 219258تاریخ: 1399/2/20 00:00
واکنش‌های سخیف برخی شرکت‌های خدماتی به یک توئیت نامتعارف
این چه وضع تبلیغات است؟

ماجرای واکنش‌های مجازی حساب‌های کاربری متعلق به روابط عمومی برخی شرکت‌های اینترنتی به توئیت نامتعارف یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی طی روزهای گذشته خبرساز شده است. به گزارش «وطن امروز»، صفحه کاربری متعلق به برخی شرکت‌های خدماتی و تولید‌کنندگان دیگر، در واکنش به یک توئیت نامتعارف درباره استفاده از محصول یکی از شرکت‌ها، توئیت‌هایی با مضامین غیرمتعارف منتشر کرده‌اند که محتوای برخی از آنها عجیب و زننده به نظر می‌رسد. این واکنش‌ها با انتقاداتی در فضای مجازی مواجه شده است. برخی کاربران سوال کرده‌اند آیا شرکت‌هایی که از صداوسیما و به شکل رسمی تبلیغ می‌شوند، می‌توانند در فضای غیررسمی محتواهای بعضا غیراخلاقی منتشر کنند؟ با توجه به اینکه این اتفاق برای نخستین‌بار نیست در فضای مجازی رخ می‌دهد، آیا نظارتی بر عملکرد و شکل تبلیغات و برنامه‌های خدماتی و کاربردی در فضای مجازی وجود دارد یا خیر؟ این سوال‌ها از آنجایی مهم تلقی می‌شود که رفتار برخی از این برنامه‌ها و سرویس‌دهنده‌های خدماتی که همزمان از امکانات فضای رسمی هم برای تبلیغات بهره می‌برند، موید انتشار مطالب سخیف و نامتعارف در فضای مجازی است. به واقع تاییدهای مبتذل حساب‌های کاربری متعلق به شرکت‌ها نشان می‌دهد باید درباره ظرفیت‌هایی که به شکل قانونی در صداوسیما و دیگرمجموعه‌ها برای تبلیغات آنها مورد استفاده قرار گرفته است، بازنگری شود، تا رفتارهای زننده‌ای مانند آنچه طی این روزها خبرساز شده است، تکرار نشود.


Page Generated in 0/0068 sec