printlogo


کد خبر: 219262تاریخ: 1399/2/20 00:00
تلویزیون

مرور آثار سینمایی روزبهانی
آثار محسن روزبهانی طراح باسابقه جلوه‌های ویژه سینما در شبکه نمایش مرور می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، شبکه نمایش به مرور برخی آثار محسن روزبهانی، متخصص جلوه‌های ویژه میدانی و جلوه‌های ویژه سینما می‌پردازد. روزبهانی با دریافت ۹ سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه میدانی، رکورددار دریافت جایزه این بخش از جشنواره فیلم فجر است و در آثاری همچون فیلم‌های سینمایی «آژانس شیشه‌ای»، «عقاب‌ها» و  «به وقت شام» فعالیت داشته است. این هفته فیلم‌های سینمایی «باران»، «ملکه»، «ماجرای نیمروز»، «اتوبوس شب»، «استرداد»، «تنگه ابوقریب» و «یتیم‌خانه ایران» به ترتیب از شنبه تا جمعه در ساعت ۲۱ و در بخش مرور آثار محسن روزبهانی از شبکه نمایش پخش می‌شوند.
***
«میراث مجید» ساخته می‌شود
تهیه‌کننده سریال شهید شهریاری گفت: پیش‌تولید سریال شهید شهریاری با پایان نگارش فیلمنامه آغاز شده و حدود 3 ماه زمان خواهد برد. 
 مصطفی علمی‌فرد به باشگاه خبرنگاران گفت: نگارش سریال شهید شهریاری با نام موقت «میراث مجید» توسط فاطمه حیدری و حسن عطار‌ها به پایان رسیده است، این فیلمنامه محصول کارگاه فیلمنامه خورشید بوده و برای نگارش آن کار تحقیقاتی وسیعی در دستور کار قرار گرفت به طوری که تاکنون حدود ۳۰۰ ساعت مصاحبه و تصویربرداری با مسؤولان، همرزمان، خانواده و دوستان این شهید انجام شده است. علمی‌فرد عنوان کرد: سریال شهید شهریاری علاوه بر روایت زندگینامه شهید دکتر مجید شهریاری از بدو تولد، اتفاقات و دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشور را نیز بازگو می‌کند. گفتنی است سریال شهید شهریاری در ۳۰ قسمت و در مدت یک سال با مشارکت سازمان انرژی اتمی، سازمان صداوسیما و استانداری زنجان توسط صدا و سیمای مرکز زنجان تولید خواهد شد.  مجید شهریاری، استاد دانشگاه شهید بهشتی و از دانشمندان هسته‌ای ایران بود که هشتم آذر ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری منافقین در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید.
***
پخش «پس از آزادی» بعد از ماه رمضان
تهیه‌کننده سریال «پس از آزادی» از آماده‌سازی این سریال برای پخش بعد از ماه رمضان خبر داد. به گزارش «وطن امروز»، سعید سعدی درباره سریال «پس از آزادی» به کارگردانی محمدعلی آهنگر و زمان پخش آن گفت: تصویربرداری سریال سال گذشته به پایان رسید و این روزها در مراحل پس از تولید به سر می‌برد. وی در ادامه خاطرنشان کرد: با وجود آنکه قرار بر این بود این سریال در 35 قسمت تولید ‌شود اما با اضافه شدن 5 قسمت دیگر، «پس از آزادی» در 40 قسمت برای شبکه یک سیما تولید می‌شود. در حال حاضر سریال در مرحله صداگذاری و موسیقی است و تدوین ۳۷ قسمت از این سریال آماده شده است. سعدی همچنین درباره زمان پخش این مجموعه نیز اظهار کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار بر این است سریال «پس از آزادی» بعد از ماه مبارک رمضان روی آنتن رود.

Page Generated in 0/0047 sec