printlogo


کد خبر: 219273تاریخ: 1399/2/20 00:00
اخبار

بازگشت بارسلونا به تمرینات پس از ۵۶ روز
بازیکنان بارسلونا پس از ۵۶ روز توانستند در کمپ ورزشی باشگاه تمرین کنند. به گزارش آ.اس، بازیکنان بارسلونا روز جمعه به کمپ سیوتات اسپورتیوا رفتند تا پس از ۵۶ روز دوباره تمرین کنند. نخستین بازیکنی که زودتر از همه خود را به کمپ رساند کلمنت لانگله بود. سپس به ترتیب لوییس سوارز، مارک آندره تراشتگن، سرخی روبرتو، آنتوان گریژمان، لیونل مسی، ساموئل اومتیتی، آرتور ویدال، جوردی آلبا، جونیور فیرپو و جرارد پیکه وارد محل تمرین شدند. در مجموع 11 بازیکن در نخستین تمرین انفرادی شرکت کردند. تیم‌ها اجازه ندارند با بیش از ۱۲ بازیکن تمرین کنند و بازیکنان باید حداقل 4 متر از همدیگر فاصله داشته باشند. بازیکنان بدون اینکه وارد رختکن شوند از ماشین‌های خود به طور مستقیم وارد زمین تمرین شدند. آنها در 3 زمین تمرین کردند. گروه بعدی نتو، سمدو، سرخیو بوسکتس، دی یانگ، برایت‌ویت، آرتور و راکیتیچ با بازیکنان تیم‌های پایه بودند که در راس‌شان آنسو فاتی قرار داشت. تنها کسی که در تمرینات حضور نداشت عثمان دمبله بود. نام او در لیست ابتدایی فصل به ثبت نرسید، چون آسیب‌دیدگی داشت. مهاجم فرانسوی حتی چهارشنبه تست «کووید-۱۹» نداد. 
***
فردا؛ جلسه هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال برای بررسی اساسنامه
هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در جلسه روز یکشنبه خود قرار است پیش‌نویس اساسنامه این فدراسیون را که در دست اصلاح است برای ارسال به فیفا بررسی کند. به گزارش تسنیم، اساسنامه فدراسیون فوتبال طبق جدول زمان‌بندی ارائه‌شده به فیفا در دست اصلاح است. پیش‌نویس این اساسنامه آماده شده که پیش از ارسال به فیفا قرار است در جلسه هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال بررسی شود.
از همین رو هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال فردا جلسه‌ای را برگزار خواهد کرد که در این جلسه به بررسی اساسنامه پرداخته خواهد شد و در صورت تأیید، پیش‌نویس اساسنامه برای بررسی دقیق آن به فیفا ارسال می‌شود. در صورتی که فیفا پیش‌نویس اساسنامه را تأیید کند یا به مواردی از آن ایراد بگیرد، پس از مطرح شدن در هیأت‌رئیسه و تأیید نهایی، این پیش‌نویس برای اعضای مجمع ارسال خواهد شد تا اعضا با مطالعه دقیق آن برای جلسه تصویب اساسنامه آماده شوند. طبق جدول زمان‌بندی ارائه‌شده به فیفا، قرار است پس از تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال در مجمع، انتخابات این فدراسیون برگزار شود. 
***
پایان لیگ برتر روسیه با معرفی تیم آزمون به عنوان قهرمان
فدراسیون فوتبال روسیه تصمیم به اجرایی کردن گزینه عدم برگزاری بازی‌های باقیمانده فصل جاری لیگ برتر این کشور به خاطر شیوع ویروس کرونا گرفت. روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه به نقل از یک منبع موثق در فدراسیون فوتبال این کشور نوشت: دیدارهای باقیمانده فصل جاری لیگ برتر روسیه که پس از شیوع ویروس کرونا تعلیق شده بود، برگزار نمی‌شود. 
بر اساس این گزارش، گزینه نیمه‌کاره ماندن فصل 2020 - 2019 لیگ برتر روسیه در جلسه هفته آینده کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال با حضور نمایندگان باشگاه‌ها به تصویب خواهد رسید. 
الکساندر آلااف، دبیرکل فدراسیون فوتبال روسیه پیش از این اعلام کرده بود با نیمه‌کاره ماندن لیگ برتر این کشور تیم زنیت سن‌پترزبورگ به عنوان قهرمان معرفی خواهد شد و تیم‌ها بر اساس جدول رده‌بندی سهمیه‌های فصل آینده لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را کسب می‌کنند. 
در جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه تیم زنیت سن‌پترزبورگ که از سردار آزمون در ترکیب خود بهره می‌برد صدرنشین است. 

Page Generated in 0/0052 sec