printlogo


کد خبر: 219614تاریخ: 1399/2/28 00:00
اخبار

وضعیت لیگ بلژیک مشخص شد
بروژ رسما قهرمان لیگ بلژیک شد
باشگاه کلوب بروژ رسما خبر قهرمانی خود را در فصل 2020-2019 لیگ بلژیک با وجود لغو این رقابت‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا اعلام کرد. به گزارش اسپورت، لیگ بلژیک نخستین لیگ اروپایی بود که تنها بعد از چند هفته از شیوع ویروس کرونا لغو شد و فدراسیون فوتبال این کشور پایان آن را اعلام کرد. کلوب بروژ با وجود لغو لیگ بلژیک با توجه به قرار گرفتن در صدر جدول رده‌بندی رسما به عنوان قهرمان انتخاب شد. این باشگاه بلژیکی خبر انتخاب به عنوان قهرمان فصل را رسما اعلام کرد. کلوب بروژ با 15 امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده خود در صدر جدول رده‌بندی قرار داشت و این فاصله امتیازی کافی بود تا به عنوان قهرمان انتخاب شود. همه باشگاه‌های فوتبال بلژیک با این تصمیم فدراسیون فوتبال این کشور موافقت کردند و همین باعث شد قهرمانی کلوب بروژ هم رسما اعلام شود. این هفدهمین قهرمانی کلوب بروژ در تاریخ لیگ بلژیک به شمار می‌آید.
***
بلاتکلیفی در بسکتبال بانوان
معطل  یک بازی
مسؤول کمیته مسابقات بسکتبال بانوان می‌گوید درباره زمان برگزاری تنها دیدار برگشت بانوان تصمیم‌گیری نشده و فدراسیون به دنبال تعیین قهرمان در زمین بازی است. به گزارش ایسنا، دیدار برگشت فینال بسکتبال بانوان بین تیم‌های گروه بهمن تهران و بانوان شهر گرگان به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. هرچند فدراسیون بسکتبال پایان لیگ برتر مردان را اعلام کرد اما می‌گوید دیدار برگشت بانوان در شرایط مناسب برگزار می‌شود. ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش بتازگی از باز شدن ورزشگاه‌ها و برگزاری مسابقات برخی رشته‌های انفرادی خبر داد. حسن روحانی نیز دیروز اعلام‌ کرد فعالیت‌های ورزشی بدون حضور تماشاگر و  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بعد از عید فطر آغاز می‌شود. با این حال تالین طهماسیان، مسؤول کمیته مسابقات بسکتبال بانوان درباره وضعیت تصمیم‌گیری دیدار برگشت فینال لیگ بانوان به ایسنا گفت: هنوز مجوز ورزش‌های گروهی صادر نشده است و این بازی هم تیمی است در نتیجه مجوز برگزاری آن را نداریم.
طهماسیان درباره اعلام پایان لیگ بیان کرد: در این باره به نتیجه‌ای ‌نرسیده‌ایم چون هدف‌مان این است قهرمان را در زمین بازی مشخص کنیم.‌ با این حال هنوز زمان برگزاری بازی مشخص نیست و تابع تصمیمات وزارت ورزش هستیم.
***
رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال انتخاب شد
ابراهیم فیروزی حکم گرفت
رئیس فدراسیون والیبال در حکمی «ابراهیم فیروزی» را به عنوان رئیس کمیته داوران منصوب کرد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی در حکمی ابراهیم فیروزی را به عنوان رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
در قسمتی از ابلاغ رئیس فدراسیون والیبال برای فیروزی، آمده است: ضروری است با توجه به اهمیت این کمیته نسبت به ساماندهی و برنامه‌ریزی برای ارتقای کیفی سطح داوران کشور در رده‌های مختلف با همکاری سایر اعضای کمیته و تعامل با دبیرکل و سایر ارکان فدراسیون، اقدام لازم را معمول فرمایید. نرگس افشین، منیژه صادقی، فرهاد شاهمیری و بهرام سلیمانی دیگر اعضای کمیته داوران فدراسیون والیبال هستند که فیروزی سمت‌های آنان را به عنوان نایب رئیس، دبیر و عضو کمیته مشخص خواهد کرد. نشست کارگروه داوری روز سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی و با حضور وحید مرادی مشاور عالی، میلاد تقوی سرپرست دبیری، مهناز شاددل مشاور امور بانوان، فرهاد شاهمیری، ابراهیم فیروزی، مسعود یزدان‌پناه، علیرضا قریب، محسن ترابی، نرگس افشین، هدیه صابری و ماندانا مطیعی برگزار شده بود.

Page Generated in 0/0066 sec