printlogo


کد خبر: 219721تاریخ: 1399/2/30 00:00
اخبار

نبی: انتخابات فدراسیون نیمه دوم سال برگزار می‌شود
دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: مراحل قانونی پرونده ویلموتس در حال انجام است و امیدوارم رای به ضرر ایران نباشد. به گزارش ایسنا، محمد نبی در حاشیه مراسم سالگرد افتتاح موزه ورزش درباره شکایت ویلموتس بیان کرد: وکلایی که فدراسیون دارد موضوع را پیگیری می‌کنند. مراحل قانونی انجام شده است و امیدوارم با دقت‌ نظر انجام‌شده نتیجه به نفع ایران باشد. من نمی‌توانم پیش‌داوری کنم؛ امیدوارم رأی به ضرر فدراسیون نباشد. او درباره اقدامات فدراسیون فوتبال در این پرونده گفت: سال گذشته در هیأت‌رئیسه مصوب شد و 2 وکیل ایرانی و یک خارجی گرفتیم که با هم هماهنگ هستند. لوایح را با هماهنگی هم ارسال می‌کنند و مشورت‌ها انجام شده و امیدوارم نتایج خوبی حاصل شود. نبی درباره تغییرات اساسنامه گفت: فیفا با توجه به الزامات، انتخابات اسفند‌ماه را به تعویق انداخت. بحث اساسنامه از ضروریات است که مراحل قانونی خود را طی می‌کند. برآورد من این است که انتخابات در 6 ماهه دوم سال انجام شود. او در پاسخ به این پرسش که فدراسیون در اساسنامه نهاد عمومی غیردولتی است و می‌تواند از دولت پول بگیرد، گفت: مقر فیفا در سوییس است و با توجه به ضوابط آنها قوانین به ثبت رسیده است. ما هم قوانین خودمان را داریم و طبق قوانین داخلی نهاد عمومی غیردولتی هستیم و فیفا در این مورد ایرادی ندارد. 
***
دل‌پیرو راهی بیمارستان شد
بازیکن بازنشسته ایتالیایی به دلیل سنگ کلیه در بیمارستان بستری شد. به گزارش آ.اس، آلساندرو دل‌پیرو به دلیل درد شدید کلیه که به خاطر سنگ کلیه بود، راهی بیمارستان شد. هافبک سابق تیم ‌ملی فوتبال ایتالیا تصویری از خود منتشر کرد که در یکی از بیمارستان‌های لس‌آنجلس دیده می‌شود. او در اینستاگرامش نوشت: «هنوز نمی‌توانم باور کنم یک شیء 3 میلیمتری بتواند چنین دردی ایجاد کند». دل‌پیرو تنها به این جمله اکتفا کرد و باید منتظر ماند تا از وضعیت بازیکن سابق یوونتوس اطلاعات بیشتری منتشر شود. 
***
دستگیری 2 تماشاگری که از روی درخت، بازی بایرن را تماشا کردند
2 تماشاگر برلینی که قصد داشتند مسابقه بایرن- یونیون برلین را تماشا کنند، دستگیر شدند. به گزارش فارس، روز یکشنبه در بازی تیم‌های یونیون برلین - بایرن مونیخ از هفته بیست‌وششم لیگ فوتبال آلمان «بوندس‌لیگا» حواشی ای در ارتباط با برگزاری بازی به وجود آمد. از جمله اینکه عده زیادی از هواداران 2 تیم در خیابان‌های نزدیک به ورزشگاه محل انجام بازی تجمع کردند و قصد ورود داشتند که با ممانعت پلیس متفرق شدند. این عده مجبور شدند به خانه بازگشته تا از طریق پخش تلویزیونی در جریان مسابقه تیم مورد علاقه خویش قرار گیرند. اما 2 تماشاگری که خود را به جنب ورزشگاه رسانده و با بالا رفتن از درختان مجاور آن قصد داشتند با فاصله بازی 2 تیم را تماشا کنند، طبق گزارش روزنامه بیلد دستگیر شدند. البته این 2 نفر برای دقایقی مخفیانه بازی را تماشا کردند اما بعد توسط نیروهای پلیس شناسایی شدند. این اشخاص به خاطر عدم رعایت قوانین و پروتکل‌های بهداشتی جریمه خواهند شد. 
***
کارخانه سرمربی تیم والیبال سایپا شد
مربی باسابقه والیبال برای فصل آینده هدایت تیم سایپا را برعهده گرفت. مصطفی کارخانه که فصل گذشته تنها نیم فصل توانست هدایت تیم والیبال شهرداری ارومیه را برعهده داشته باشد برای فصل آینده با نارنجی‌پوشان تهرانی به توافق رسید و روی نیمکت تیم والیبال سایپا خواهد نشست. کارخانه فصل گذشته به دلیل بیماری تنها نیم فصل توانست در ارومیه حضور پیدا کند و در ادامه جای خود را به پیمان اکبری داد. تیم والیبال سایپا در فصل گذشته با هدایت ناصر شهنازی عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست در جمع مدعیان قرار بگیرد. کارخانه معمولا تیم‌های خود را برای قهرمانی می‌بندد و باید دید برای فصل پیش‌رو چه بازیکنانی را جذب می‌کند تا با آنها بتواند به هدف خود برسد.

Page Generated in 0/0061 sec