printlogo


کد خبر: 219758تاریخ: 1399/2/31 00:00
تلویزیون

احتکار در کرونا سوژه فیلم کوتاه «بانی»
فیلم کوتاه «بانی» به تهیه‌کنندگی صادق روشن و کارگردانی میلاد محمدی با اتمام مراحل فنی آماده پخش از رسانه ملی شد. به گزارش «وطن امروز»، فیلم کوتاه «بانی» که تازه‌ترین محصول باشگاه فیلم سوره و سومین فیلم کوتاه این مجموعه درباره بیماری کروناست، روایت کوتاهی با لحن طنز از ماجرای احتکار در دوران شیوع کروناست. این فیلم کوتاه با اتمام مراحل فنی آماده پخش از رسانه ملی شده و بزودی روی آنتن می‌رود. از دیگر عوامل سازنده این اثر می‌توان به تهیه‌کننده صادق روشن، کارگردان میلاد محمدی، مدیر تصویربرداری علی رنجبر، تدوین میلاد محمدی، صدابردار مجید نجاتی اشاره کرد. 
***
«نیوجرسی» تغییر نام داد
«نیوجرسی» در آستانه کلید خوردن، نامش را به «صفر بیست و یک» تغییر داد. به گزارش «وطن امروز»، مجموعه تلویزیونی «صفر بیست و یک» به کارگردانی سیدجواد رضویان و سیامک انصاری و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی ساخته می‌شود. فیلمنامه مجموعه تلویزیونی کمدی «صفر بیست و یک» که پیش از این «نیوجرسی» نام داشت توسط شبنم وثوقی و هدی ایزدی نوشته شده است. مجموعه تلویزیونی «صفر بیست و یک» به کارگردانی مشترک سیدجواد رضویان و سیامک انصاری و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در چند فصل برای پخش از شبکه سوم سیما ساخته می‌شود. بزودی بعد از پایان پیش‌تولید و مشخص شدن عوامل پشت دوربین و بازیگران، تصویربرداری سریال آغاز می‌شود. جواد رضویان و سیامک انصاری 2 دهه است با هم در پروژه‌های مختلف سینمایی و تلویزیونی همچون «در حاشیه 1 و2»، «شوخی کردم»، «جایزه بزرگ»، «پاورچین» و «زهرمار» همکاری داشته‌اند. 
***
رایزنی برای ساخت دنباله «دنیای شیرین دریا»
فرهاد بشارتی بازیگر مجموعه تلویزیونی «دنیای شیرین دریا» از مذاکره برای ساخت دنباله‌ای برای این مجموعه محبوب تلویزیونی خبر داد. به گزارش مهر، فرهاد بشارتی بازیگر با اشاره به اینکه یکی از بهترین کارهایش در زندگی حرفه‌ای «دنیای شیرین دریا» بوده است، بیان کرد قرار است خودش فصل دوم این سریال را بسازد. وی گفت: صحبت‌هایی انجام شده و اگر بودجه این سریال تامین شود فصل جدیدی از آن را خواهم ساخت. وی اضافه کرد: پیش از این چند بار با بهروز بقایی حرف زده بودیم و چندی پیش هم با بیژن بیرنگ صحبت کردم تا این مجموعه را مطابق فضای روز بازسازی و به نوعی شخصیت‌ها را دوباره طراحی کنیم تا در ادامه همان سریال باشد، هر چند پوپک گلدره دیگر در میان ما نیست. ممکن است خودم کارگردانی این مجموعه را برعهده بگیرم و بهروز بقایی مشاور این کار باشد. 

Page Generated in 0/0075 sec