printlogo


کد خبر: 219828تاریخ: 1399/3/1 00:00
اخبار

برنامه لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۱ اعلام شد
فدراسیون جهانی والیبال برنامه لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۱ را اعلام کرد و بر این اساس این رقابت‌ها در گروه مردان از ۲۴ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ آغاز می‌شود. بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال، گروه‌بندی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۱، همان گروه‌بندی سال ۲۰۲۰ است که به دلیل شیوع کرونا لغو شده بود. مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۱ در گروه مردان ۲۴ اردیبهشت تا ۲۳ خردادماه سال ۱۴۰۰ و در قالب 5 هفته برگزار می‌شود. در گروه زنان نیز این مسابقات از ۲۱ اردیبهشت سال 1400 آغاز می‌شود و تا ۲۰ خردادماه ادامه خواهد داشت. تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی به ترتیب در شهرهای جیانگمن (چین)، آنکونا (ایتالیا)، کرالیوو (صربستان)، تهران (ایران) و نانسی (فرانسه) به مصاف حریفان خود می‌رود. مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۱، دوم تا ششم تیرماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و شهر تورین ایتالیا در گروه مردان و شهر ناجینگ چین در گروه زنان میزبان این مرحله هستند. 
***
طارمی بهترین گزینه برای تقویت پورتو در فصل آینده
مهاجم ایرانی تیم ریو‌آوه بهترین گزینه برای خط حمله بهترین تیم فوتبال پرتغال است. به گزارش آبولا، مهدی طارمی، مهاجم پیشرو تیم ریوآوه و تیم ملی فوتبال ایران، اولین فصل حضور خود در اروپا را سپری می‌کند ولی عملکرد خوب این بازیکن باعث شده است بهترین تیم‌های فوتبال پرتغال خواهان جذب او باشند. این مهاجم ملی‌پوش ۲۷ ساله ایرانی قبلا مورد توجه اسپورتینگ بوده است و در ادامه نیز اخباری از علاقه‌مندی تیم بنفیکا به این بازیکن مطرح شده بود. پس از اینکه انتقال مهدی طارمی به اسپورتینگ در ژانویه انجام نشد، نام این بازیکن ایرانی بار دیگر با اسپورتینگ پیوند خورده است و احتمال می‌رود او در تابستان از بین بنفیکا، پورتو یا اسپورتینگ راهی یکی از این 3 تیم‌ شود. عملکرد طارمی در این فصل لیگ پرتغال قابل قبول بوده است و به همین خاطر چند تیم به دنبال جذب او هستند. آنطور که رسانه رکورد پرتغال بیان کرده، اختلاف مالی بین مسؤولان ریوآوه و تیم‌های خواهان او باعث شده فعلا پروژه انتقال این بازیکن به تیمی بزرگ‌تر مسکوت بماند. روزنامه آبولا خبر داد مهدی طارمی بهترین گزینه برای تقویت تیم فوتبال پورتو است و سران این تیم به دنبال این بازیکن هستند تا بتوانند خط حمله پورتو را برای فصل آینده تقویت کنند. 
***
آغاز فصل آینده لیگ برتر فوتسال از شهریور
با اعلام سرپرست سازمان لیگ فوتسال، فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتسال شهریورماه آغاز می‌شود. 
به گزارش مهر، جلسه هم‌اندیشی مسؤولان کمیته فوتسال، کمیته فنی، سازمان لیگ و سرمربی تیم ملی فوتسال دیروز چهارشنبه در فدراسیون فوتبال با حضور مهدی محمدنبی، دبیر‌کل فدراسیون فوتبال برگزار شد. آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال درباره زمان آغاز فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتسال گفت: هنوز زمان برگزاری جام ملت‌های آسیا مشخص نیست. برآورد اعضای حاضر در جلسه این بود که جام ملت‌ها احتمالا آذر یا بهمن برگزار شود. بنابراین لیگ فصل آینده را شهریورماه استارت خواهیم زد. سیدمحمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال هم که در این جلسه حضور داشت، گفت: برای آماده‌سازی تیم ملی 4 فیفادی را در نظر داریم. شهریورماه در تورنمنت تایلند شرکت می‌کنیم. آبان، آذر و بهمن هم فیفادی خواهیم داشت. تمام تفکرمان این است طوری برنامه‌ریزی کنیم که تیم ملی تا جام ‌جهانی لیتوانی که شهریور ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، آماده باشد. 

Page Generated in 0/0063 sec