printlogo


کد خبر: 219836تاریخ: 1399/3/1 00:00
تعبیر خواب یک اشغالگر
سریعا یک قایق تهیه کند

اگر یک اشغالگر در خواب ببیند که سرش کچل شده است و در حال شستن موهای نداشته خود در آب جوی است، سریعا به فکر یک مایو خوب و یک جلیقه نجات و اگر توان داشت یک قایق محکم باشد. 
احتمال افتادن او به دریای مدیترانه در روزهای آینده قطعی است. کچل بودن سرش هم نشان از کثیفی خودش دارد و تند‌تند حمام برود تا موهایش شپش نزند و نریزد. 
اگر یک صهیونیست در خواب ببیند ۲۵ عدد عقاب بالای سرش دارند پرواز می‌کنند و در آخر روی سر ایشان قضای حاجت کرده و خنده‌کنان دور می‌شوند، بداند ۲۵ سال آینده را نخواهد دید. اگر عقاب‌ها پر سیاه داشتند چند سال دیگر به خاک سیاه خواهند نشست و اگر پر نداشته باشند همین الان هم در خاک سیاه نشسته‌اند و خودشان بی‌خبرند. 
اگر وی در خواب ببیند در غذایش سنگ پیداشده، نشان آن است که به زودی زیر سنگ‌های فلسطینی‌ها دفن خواهد شد و اگر سنگ زیر دندانش برود و دندانش را بشکند اگر خون آمد یعنی مراقب باشد که قرار است با جنگ و خونریزی از فلسطین بیرون انداخته شود و اگر خون نیامد خودش بدون دردسر دمش را روی کولش خواهد گذاشت و فرار خواهد کرد. 
اگر در خواب صدای آژیر بشنود سریع بلند شود و فرار کند، موشک‌های مقاومت در خواب و بیداری با کسی شوخی ندارد. قبل از خواب استفاده از ایزی لایف فراموش نشود. آن زن بدبخت مرد از بس تشک خیس شما را تمیز کرد. مراجعه به یک روانشناس هم توصیه می‌شود، شما فوبیای موشک دارید، زیرا این همه خواب موشک دیدن طبیعی نیست. 
اگر در خواب، وارد خواب یک نفر دیگر شد، بداند که این عادت اوست و کلا غاصب است و حتی در خواب هم دوست دارد غصب کند. برای رهایی از این خواب قبل از ۲۵سال خودش از صفحه روزگار محو شود تا ما هم به کار و زندگی‌مان برسیم. 

Page Generated in 0/0062 sec