printlogo


کد خبر: 219959تاریخ: 1399/3/7 00:00
کتاب

انتشار «جاسوس بازی»
«جاسوس بازی» اثر جدید حمید داوودآبادی روانه بازار نشر شد. به گزارش «وطن امروز»، جاسوس‌بازی؛ ماجراهای واقعی و تلخ از خیانت‌های داخلی، اثر جدید حمید داوود‌آبادی در 280 صفحه توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد. بنا بر این گزارش، آنچه در این کتاب خواهید خواند، نه داستان‌هایی پلیسی است به ‌شیوه آگاتا‌کریستی و نه قصه‌هایی هیجانی به ‌تقلید از جیمز باند! داستان‌های آنها، واقعی بودند یا تخیلی، متعلق به عصر و زمان و مکان خودشان بودند. ماجراهایی بسیار تلخ از برخی افراد که خواسته یا ناخواسته، خود را قربانی بیگانگان کردند و در نهایت اینکه هیچ‌کدام از این ماجراها، تخیلی، داستان و ساخته‌ و‌ پرداخته ذهن یک داستان‌نویس نیستند. همه آنچه خواهید خواند، حوادثی است که چه‌ بسا به ریختن خون‌های بی‌گناهان بسیاری منجر شده است تا دشمنان از دست‌اندازی به کشور عزیزمان ایران، ناکام بمانند.
***
«شکار هیولا» پیش‌فروش می‌شود
پیش‌خرید اینترنتی تازه‌ترین رمان محمد سرشار با عنوان «شکار هیولا» در نشر معارف آغاز شد.  به گزارش «وطن امروز»، رمان نوجوان «شکار هیولا» داستان مهم‌ترین و پیشرفته‌ترین پهپاد آمریکایی با نام آر کیو ۱۷۰ با اسم مستعار هیولاست. این داستان بلند از زمان تولید شدن این اثر تا زمانی که به خاطر مأموریتی سری وارد ایران شد و توسط نیروهای ایرانی شکار شد را روایت می‌کند. نکته قابل توجه درباره این اثر داستانی این نکته است که راوی داستان، پهپاد آر کیو ۱۷۰ است که از زبان خودش این ماجرا را برای نوجوانان تعریف می‌کند. چاپ اول این رمان با امضای نویسنده و با امکان ارسال رایگان به سراسر کشور در این پیش‌خرید اینترنتی مورد توجه قرار گرفته است. زمان پیش‌خرید رمان «شکار هیولا» تا نیمه خرداد اعلام شده است و علاقه‌مندان به این کتاب می‌توانند برای تهیه آن به وب‌سایت نشر معارف به نشانی nashremaaref.ir مراجعه کنند.
***
سرنوشت نمایشگاه کتاب به هفته بعد موکول شد
سرپرست موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران گفت: قرار است در جلسه هفته آینده درباره برگزاری یا لغو نمایشگاه کتاب با حضور سخنگوی ستاد مقابله با کرونا تصمیم‌گیری شود. به گزارش «وطن امروز»، ایوب دهقانکار، سرپرست موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران درباره آخرین وضعیت تصمیم‌گیری برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: قرار است هفته آینده جلسه شورای سیاست‌گذاری سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شود. در این جلسه که با حضور جهانپور، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا برگزار خواهد شد، درباره برگزاری یا لغو سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تصمیم‌گیری می‌کنیم. وی افزود: به دلیل اینکه می‌خواهیم جهانپور در جلسه شورای سیاست‌گذاری سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور داشته باشد، زمان برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری را تغییر می‌دهیم.
***
«خال سیاه عربی» چاپ پنجمی شد
چاپ پنجم کتاب «خال سیاه عربی» اثر حامد عسکری توسط انتشارات امیرکبیر راهی بازار شد. به گزارش مهر، کتاب «خال سیاه عربی» نوشته حامد عسکری در کمتر از یک ماه به چاپ پنجم رسید. این کتاب حاوی سفرنامه حج تمتع این شاعر و نویسنده جوان است. عسکری سال 97 توفیق حضور در حج تمتع را پیدا کرده بود. پنجمین چاپ کتاب «خال سیاه عربی» در حالی روانه بازار نشر می‌شود که کمتر از یک ماه از چاپ نخست آن می‌گذرد. «خال سیاه عربی» پیش از توزیع در بازار کتاب به مدت یک هفته برای علاقه‌مندان پیش‌فروش شده بود. استقبال از کتاب به حدی بود که در همان مدت یک هفته پیش‌فروش یک چاپ از کتاب به اتمام رسید. اولین چاپ کتاب «خال سیاه عربی» در ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ و همزمان با ایام ماه رمضان و با حضور نویسنده به طور مجازی رونمایی شده بود. گفتنی است، پنجمین چاپ «خال سیاه عربی» در ۲۴۴ صفحه و با قیمت ۳۵ هزار تومان توسط مؤسسه انتشارات امیرکبیر راهی بازار نشر شده است.

Page Generated in 0/0072 sec