printlogo


کد خبر: 220024تاریخ: 1399/3/8 00:00
اخبار

ویلی سانیول سرمربی جدید تیم‌ملی فوتبال ایران؟
رسانه‌های فرانسوی از ویلی سانیول به عنوان سرمربی جدید تیم ‌ملی فوتبال ایران خبر دادند. به گزارش فوتبال نیوز، ویلی سانیول ۴۳ ساله که سابقه هدایت تیم بوردو را در کارنامه دارد و سال ۲۰۱۷ نیز کمک مربی بایرن مونیخ بود، 2 سالی به عنوان کارشناس فوتبال در RMC فعالیت داشته است و اکنون اعلام کرده همکاری‌اش با این شبکه تلویزیونی به پایان رسیده و قصد دارد به مستطیل سبز بازگردد و هدایت تیمی را عهده‌دار شود. سانیول با فدراسیون فوتبال ایران در ارتباط بوده است تا بتواند هدایت تیم ملی ایران را که در جایگاه ۳۳ رده‌بندی فیفاست برعهده بگیرد. نظرات مثبتی درباره سانیول در ایران وجود دارد و باید دید چه تصمیمی گرفته می‌شود.
این اخبار در شرایطی منتشر می‌شود که فدراسیون فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ را به عنوان سرمربی انتخاب کرده است با این وجود از همان ابتدا صحبت‌هایی درباره حضور مربیان مختلف مثل ده بیاسی، استراماچونی و گابریل کالدرون آرژانتینی در تیم ‌ملی ایران شنیده شده است. به دنبال انتشار این خبر، امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال به آن واکنش نشان داد و گفت: هیچ مذاکره‌ای میان فدراسیون فوتبال ایران و ویلی سانیول وجود نداشته است. سخنگوی فدراسیون فوتبال افزود: تیم‌ ملی تحت سرمربیگری دراگان اسکوچیچ به فعالیت خود ادامه خواهد داد. بر این اساس، موارد مطروحه در این باره همچون شایعات مشابه گذشته عاری از واقعیت است. 
***
موسوی در جمع نارنجی‌پوشان 
بازیکن سرعتی‌زن تیم ‌ملی والیبال ایران با عقد قراردادی یک ساله به تیم والیبال سایپا پیوست. به گزارش مهر، در ادامه فصل نقل‌‌و‌انتقالات لیگ برتر والیبال، مصطفی کارخانه، سرمربی نارنجی‌‌پوشان با محمد موسوی برای یک فصل قرارداد بست. تیم والیبال سایپا با جذب موسوی یکی از مدعیان جدی قهرمانی در فصل جدید مسابقات خواهد بود. با اعلام سازمان لیگ والیبال، رقابت‌های لیگ برتر شهریور‌ماه سال جاری آغاز خواهد شد.
***
حق‌الزحمه معوقه داوران کشتی پرداخت شد
رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی گفت: حق‌الزحمه معوقه ۱۰ ساله ۸۳ داور کشتی به آنها پرداخت شد. به گزارش سایت فدراسیون کشتی، ناصر فروتن، رئیس کمیسیون داوران کشتی کشور با تایید این خبر افزود: پس از پیگیری‌های کمیسیون داوران و موافقت فدراسیون کشتی، مقرر شد معوقات حق‌الزحمه داوران کشتی کشور به عنوان قشر زحمتکش و تأثیرگذار این عرصه که از ۱۰ سال گذشته باقی مانده بود، در چندین مرحله به آنها پرداخت شود. وی ادامه داد: بر این اساس فدراسیون کشتی پیش از این معوقات حق‌الزحمه ۶۲ داور کشتی را در 5 مرحله به آنها پرداخت کرده بود که در ادامه پرداخت این معوقات، حق‌الزحمه ۸۳ داور کشتی در مرحله ششم به آنها پرداخت شد. فروتن در پایان تصریح کرد: پیگیری معوقات داوران کشتی، اولویت اصلی برنامه‌های کمیسیون داوران در سال ۹۹ است و فدراسیون کشتی در این راستا قصد دارد مابقی این بدهی را نیز در اسرع وقت پرداخت کند. 

Page Generated in 0/0048 sec