printlogo


کد خبر: 220032تاریخ: 1399/3/8 00:00
معرفی کتاب برای بورس‌بازان تیر
پاچه‌ات را باز بگذار!

بورس چرا و چقدر؟ کارگزار چگونه؟ آیا خرید هیجانی واقعی است؟ از چه تاریخی انسان هیجانی؟ نقش دولت‌ها در هیجان انسان یا برعکس؟ چگونه برپا شد؟ تخم‌گذار یا هوازی؟
جواب همه این پرسش‌ها و بسیاری پرسش‌های دیگر را می‌توانید در کتاب «میگم اینو بخر پشمک» پیدا کنید. این کتاب که نوشته «ای‌پی‌اس پولبک» می‌باشد، توسط «خپاره سپکنا» ترجمه شده و انتشارات بوشکا آن را به صورت مجاز/ محدود، به زیور طبع آراسته است. البته ترجمه‌های دیگری نیز از این کتاب با نام‌های «اونی که خوردی مال من بود» و «پاچه‌ات را باز بگذار» به بازار عرضه شده که ارزش بنیادی چندانی ندارند و در گزارش مجمع هم نتوانستند انتظارات سهامداران را برآورده کنند.
در مقدمه کتاب می‌خوانیم: «همین الان کتاب را زمین بگذارید، عضلات خود را شل کنید و ترجیحا به جایی تکیه دهید، زیرا بزودی خواهید فهمید یک پوند ماست یک اینچ روغن رویش هست!» همچنین در این کتاب، چگونه با خرید سهام شرکت‌های دولتی از صندوق دولت، دولت را به نیابت از دولت، وکیل خودتان در امور سهام دولت در شرکت‌های دولتی می‌کنید؛ به صورت کامل و با رسم شکل، توضیح داده شده است.
میگم اینو بخر پشمک را می‌توانید از دکه سیگارفروشی روبه‌روی تالار بورس تهران، به 3 برابر قیمت، خریداری کنید. باید یادآور شویم که مطالعه این کتاب برای همه کسانی که یک کد بورسی دست‌شان گرفته‌اند، بی‌فایده است و بهتر نیست. 

Page Generated in 0/0074 sec