printlogo


کد خبر: 220042تاریخ: 1399/3/8 00:00
ستاد اجرایی فرمان امام برای رفع معضل بی‌آبی منطقه غیزانیه اهواز تانکر اعزام کرد
گروه‌‌های جهادی در غیزانیه

گروه اجتماعی: گروه‌های جهادی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به کمک مردم غیزانیه اهواز شتافتند و تا رفع کامل معضل بی‌آبی این منطقه به خدمت‌رسانی خود ادامه خواهند داد.
به گزارش «وطن امروز»، چند روز است بی‌آبی منطقه غیزانیه و اعتراض مردم حاشیه‌ساز شده و در این بین دولت وعده داده 2 هفته‌ای معضل بی‌آبی منطقه را حل کند. مردم منطقه می‌گویند اگر این معضل 2 هفته‌ای قابل رفع بود چرا دولت زودتر به فکر حل این مشکل نیفتاده است؟ سیدراضی نوری، نماینده شوش در مجلس درباره وضعیت منطقه غیزانیه به «وطن امروز» گفت: دولت خودش این معضل را رفع نکرده و حتی به گروه‌های جهادی و نهادهای غیردولتی مانند ستاد اجرایی هم اطلاع نداده است، اگرنه همین ستاد اجرایی مشکل بی‌آبی منطقه را هر چند به طور موقت حل می‌کرد. دولت کاملا در مواجهه با این بحران بی‌مدیریتی کرده است.
اشاره این نماینده خوزستانی به کمک ستاد اجرایی فرمان امام(ره) است که با اعزام تانکر در صدد کاستن از مشکلات مردم غیزانیه است.
مسؤول گروه جهادی شهدای مدافع حرم با تاکید بر انجام عملیات آبرسانی به روستاهای غیزانیه اهواز گفت: تا زمان حل مشکل آب روستاهای غیزانیه، آبرسانی به وسیله تانکر ادامه دارد. به گزارش فارس، به دنبال نارضایتی اهالی روستاهای بخش غیزانیه از فقدان سیستم آبرسانی، نبود آب شرب سالم و تاخیر چند ساله در اتمام پروژه آبرسانی غیزانیه، گروه‌های جهادی اقدام به تامین آب مورد نیاز برخی روستاهای بخش غیزانیه می‌کنند. محسن خادمی، مسؤول گروه جهادی شهدای مدافع حرم در این باره در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه تا زمان حل مشکل آب روستاهای غیزانیه آبرسانی به این روستاها به وسیله تانکر ادامه دارد، اظهار کرد: هدف رفع بخشی از مشکل بی‌آبی مردم تا زمان اتمام پروژه آبرسانی است. وی افزود: از امروز عملیات آبرسانی با تانکر به روستاها آغاز شده و تا زمان حل این معضل این کار ادامه دارد. مسؤول گروه جهادی شهدای مدافع حرم با تاکید بر انجام عملیات آبرسانی به این روستاها به صورت ۲۴ ساعته، عنوان کرد: به ما اعلام شد حدود ۹۰ روستای بخش غیزانیه مشکل آب دارند. بنا به این گزارش، استاندار خوزستان پس از بازدید از مسیر و تاسیسات آبرسانی بخش غیزانیه اهواز در جمع خبرنگاران گفت:‌ ظرف 2 هفته آینده آب به مشرحات و بخش غیزانیه بزرگ می‌رسد؛ همچنین 6 کیلومتر از خط لوله آب فرسوده است که تا یک ماه دیگر برای تامین آب شرب پایدار تکمیل خواهد شد. 
 
* اعزام ۵ تانکر ۱۸ هزار لیتری آب آشامیدنی برای مردم غیزانیه
در پی بروز مشکل دسترسی به آب آشامیدنی در منطقه غیزانیه اهواز، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، ۵ دستگاه تانکر آبرسانی به این منطقه اعزام کرد. به گزارش فارس، با دستور محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، ۵ دستگاه تانکر ۱۸ هزار لیتری آب شرب به منطقه غیزانیه اعزام شد تا مشکل آب آشامیدنی این منطقه به‌طور موقت و تا زمان انجام اقدامات لازم از سوی دستگاه‌های مربوط مرتفع شود. بنا بر این گزارش، هر کدام از این تانکرها روزانه ۳ نوبت آب آشامیدنی در منطقه توزیع می‌کنند. این گزارش می‌افزاید: با دستور محمد مخبر، این تانکرها و نیروهای جهادی ستاد اجرایی فرمان امام تا زمان رفع کامل مشکل مردم در منطقه حضور خواهند داشت و عملیات آبرسانی را انجام خواهند داد. 

Page Generated in 0/0051 sec