printlogo


کد خبر: 220081تاریخ: 1399/3/10 00:00
چه کسی رئیس فدراسیون می‌شود؟
احیای تنیس با ریاست یک تنیسور

انتخابات ریاست فدراسیون تنیس هفته آینده برگزار می‌شود اما یک کاندیدا نسبت به سایر کاندیداها نظرها را جلب کرده است. 
به گزارش «وطن امروز»، داوود عزیزی، سیدکامیار کیمیایی، پیمان جعفری‌تهرانی، عبدالرضا آریان‌فر، سید‌‌محمودرضا حسینی، سیدرضا میر‌ابوطالبی و علیرضا پورسلمانی از سوی مراجع ذی‌صلاح برای تصدی ریاست فدراسیون تنیس تایید شدند و طبق روال انتخابات سایر فدراسیون‌ها همه نگاه‌ها به نماینده وزارت ورزش در این بین است. هیچ شکی نیست که داوود عزیزی، معاون پارلمانی وزیر ورزش در جمع کاندیداها به علت حضور در جمع مدیران وزارتخانه از اقبال بالایی برای دریافت حکم ریاست فدراسیون تنیس از مجمع برخوردار است اما یک کاندیدای پرقدرت دیگر می‌تواند ورق را برگرداند. 
سیدکامیار کیمیایی، دبیر سابق فدراسیون تنیس، سوابق زیادی در این رشته ورزشی دارد که از آن جمله حضور در تیم‌ ملی و کسوت مربیگری است. وی سابقه مدیریت در فدراسیون تنیس را هم دارد و با توجه به تجارب مدیریتی و ورزش قهرمانی، کاندیدای اصلح انتخابات محسوب می‌شود. 
کیمیایی در محافل تنیس بارها برای انجام مناظره با سایر کاندیداها اعلام آمادگی کرده و معتقد است کسی که فعال ورزش تنیس نباشد توانایی احیای این رشته ورزشی را ندارد. 
تنیس جمهوری اسلامی ایران ظرفیت بسیار بالایی دارد اما سال‌هاست این رشته جذاب ورزشی وارد رکود شده است. برخی تنگ‌نظری‌ها موجب شد حتی فدراسیون تنیس توانایی برگزاری لیگ را نداشته باشد؛ این فدراسیون فقط با تحول در سیاست‌ها و برنامه‌ها می‌تواند احیا شود. 
خانواده تنیس امیدوار است با ریاست یک تنیسور بر این فدراسیون، مشکلات چند ساله آن رفع و این رشته ورزشی محتضر احیا شود. 

Page Generated in 0/0065 sec