printlogo


کد خبر: 220133تاریخ: 1399/3/11 00:00
اخبار

تغییرات احتمالی در هیأت‌مدیره باشگاه استقلال
هیأت‌مدیره باشگاه استقلال یک بار دیگر دستخوش تغییرات خواهد شد و جدایی یکی از اعضای آن محتمل است.
به گزارش مهر، تغییرات در هیأت‌مدیره باشگاه استقلال اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد و احتمال اینکه بزودی این هیأت‌مدیره شاهد حضور اعضای جدیدی باشد وجود دارد.
بنا بر این گزارش، برخلاف پیش‌بینی‌های قبلی به نظر می‌رسد اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس کنونی هیأت‌مدیره که درباره جدایی وی از این جمع اخبار زیادی شنیده می‌شود قرار است در سمت خود ابقا شود و به کارش ادامه دهد. اما احتمال جدایی کامران منزوی دیگر عضو هیأت‌مدیره از این جمع قوت گرفته است.
هیأت‌مدیره آبی‌ها در حال حاضر هم یک عضو کم دارد و با جدایی احتمالی منزوی، 2 عضو جدید به جمع نفرات آن اضافه خواهند شد. گفته می‌شود اعضای جدید با نظر احمد سعادتمند و تایید وزارت ورزش و جوانان انتخاب خواهند شد.
***
پیشنهاد یک تیم اتریشی به هافبک پرسپولیس
سایت کوره خبر داد یک تیم اتریشی خواهان به خدمت گرفتن بشار رسن، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس است.
سایت کوره در گزارشی ضمن معرفی استعدادهای فوتبال عراق به بشار رسن هافبک تیم پرسپولیس هم اشاره کرده و خبر داده یک تیم اتریشی خواهان جذب این بازیکن شده است.
این سایت نوشت: «قرارداد بشار رسن بازیکن تیم‌ ملی عراق رسما با باشگاه پرسپولیس ایران تمام شده است و با وجود تلاش این باشگاه ایرانی برای ادامه همکاری با این بازیکن، پیشنهادی از لیگ اتریش به دستش رسیده است. رسن که پیشنهاداتی هم از کشورهای عربی دارد هنوز برای آینده وضعیتش را مشخص نکرده است با وجود اینکه تماشاگران تیم ایرانی به خاطر عملکرد او به باشگاه برای حفظ این بازیکن فشار آورده‌اند».
***
اسلام جاهدی مدال طلایش را به خانواده شهید سلامت اهدا کرد
اسلام جاهدی مدال طلای خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا را به خانواده اولین شهید سلامت استان هرمزگان اهدا کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در اقدامی خیرخواهانه و ارزشمند، اسلام جاهدی، ملی‌پوش قایقرانی کشورمان با حضور در منزل پرستار شهید آرزو باهو مدال طلای خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا را به خانواده این شهید مدافع سلامت وطن اهدا کرد تا از او و جانفشانی‌اش در راه مبارزه با کرونا قدردانی کند.
اسلام جاهدی به همراه معاون وزیر بهداشت، استاندار هرمزگان و نماینده بندرعباس در مجلس در منزل این شهید حاضر شد و مدال طلای خود را به خانواده او اهدا کرد.
در این مراسم مسؤولان حاضر درباره نقش و تلاش پرستاران، پزشکان و تیم‌های امدادی و درمانی در سلامت کشور صحبت و از تلاش‌های آنها تشکر کردند.
اسلام جاهدی، ملی‌پوش پاراکانوی کشورمان نیز ضمن قدردانی از تمام تیم‌های پزشکی و درمانی مدال طلای خود را به خانواده نخستین شهید سلامت استان هرمزگان اهدا کرد.
آرزو باهو از پرستاران پرتلاش بیمارستان کودکان بندرعباس بر اثر ابتلا به بیماری کرونا و بروز عارضه ریوی شامگاه چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹ جان به جان‌آفرین تسلیم کرد. وی از پرستاران مطرح و نمونه هرمزگان بود که در چندین دوره مختلف به عنوان پرستار نمونه در عرصه ملی انتخاب شد و سابقه ۱۷ سال خدمت در دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان را داشت.

Page Generated in 0/0055 sec