printlogo


کد خبر: 220235تاریخ: 1399/3/13 00:00
نقش پسری که عامل اغفال رومینا شد در جنایت علیه دختر تالشی کم نیست
ماجرای لایو اینستا و تماس بهمن با پدر رومینا

گروه اجتماعی: برخلاف ادعای بهمن خاوری، پسری که رومینا را اغفال کرده بود، او نقش بسیار پررنگی در عصبانیت پدر رومینا و در نهایت قتل این دختر 13ساله تالشی داشت.
به گزارش «وطن‌امروز»، قتل رومینا، دختر 13 ساله‌ای که به دست پدرش و به طرز فجیعی رخ داد همچنان مورد توجه افکار عمومی است اما بررسی‌ها نشان می‌دهد نقش پسری که رومینا را اغفال کرده و با وی فرار کرده بود در این جنایت کم نیست. پدر رومینا این جنایت را مرتکب‌شده و قانون با وی برخورد خواهد کرد و هیچ کس نمی‌تواند از این پدر دفاع کند اما بهمن خاوری، همان پسری که رومینا را اغفال کرده بود نیز در بازداشت به سر می‌برد. اتهام او اقداماتی است که در نهایت خشم پدر رومینا را برانگیخت. مرور اقدامات بهمن به گونه‌ای است که به‌راحتی خشم و عصبانیت هر پدری را که دختر نوجوان و جوانی دارد برمی‌انگیزد.  
بهمن و رومینا که ادعای عشق داشتند، ۵ روز قبل از قتل او از خانه گریخته بودند تا به این ترتیب رضایت پدر دختر را برای ازدواج کسب کنند؛ رضایتی که داده نشده بود. اما پس از آن این دو بازداشت شدند و دختر به خانه پدری بازگشت و ساعتی بعد به قتل رسید. این ماجرا را حالا همه می‌دانند و بار‌ها آن را مرور کرده‌اند. 
سایت رکنا گزارش داده درباره رضا اشرفی، پدر رومینا حرف‌های ضد و نقیض زیادی وجود دارد. عده‌ای در روستا او را مردی متعصب و خشن و عده‌ای هم او را بسیار مهربان و آرام می‌دانند. از طرفی همه اهالی می‌گویند که او دخترش را دوست داشت اما سختگیری‌های خاص خودش را هم داشت. البته این قبیل سختگیری‌ها مختص رضا نیست و همه مرد‌های روستا متعصب و غیرتی هستند. این درست همان چیزی است که بهمن هم می‌داند.
اواخر اردیبهشت بود که رومینا 13 ساله در حالی که هنوز کودک بود با همکاری بهمن، شبانه از خانه گریخت. پس از آن به گفته بهمن، رومینا به خانه خواهر بزرگ‌تر بهمن در آستارا می‌رود و حدود ۵ روز در این خانه می‌ماند. تا اینجا فرار رومینا شبیه همه فرارهایی است که رخ می‌دهد اما از اینجا به بعد اتفاق‌هایی رخ می‌دهد که رضا را به مرز جنون می‌رساند.
بهمن پس از فراری دادن رومینا یک لایو اینستاگرام می‌گذارد که در آن سعی در انجام اقدامات خلاف عفت عمومی با رومینا دارد. از طرفی عکس‌هایی از او منتشر می‌کند که کمتر در روستا دیده می‌شود. هرچند بهمن می‌گوید عکس‌ها را رومینا منتشر کرده ولی هم تعداد آنها بیشتر از یک عکس است و هم اینکه عکس‌ها در پیج شخصی خودش منتشر شده است.
بهمن می‌دانست که رضا، رومینا را به او نمی‌دهد، پس شروع به بازی با آتش می‌کند. بهمن می‌گوید رضا به دلیل سنی بودن او مخالف این ازدواج بوده در حالی که خواهر رضا یعنی عمه رومینا با یک مرد سنی ازدواج کرده است. 
رضا مشکل خانوادگی با بهمن داشت. البته شایعاتی درباره برخی رفتار‌های خلاف‌ قانون بستگان نزدیک بهمن در منطقه شنیده می‌شود که اثبات آن نیاز به پیگیری‌های قضایی دارد اما آنچه معلوم است خانواده بهمن برای رضا خوشنام نبودند و رضا تصور می‌کرد بهمن، رومینا را برای ازدواج نمی‌خواهد و آینده دیگری در انتظار دخترش است.
رضا تازه رومینا را که از کلانتری به خانه یکی از بستگان رفته بود به خانه آورده بود و به گفته همه بستگان با او رفتار خوبی داشت. آنقدر خوب که حالا همه تصور می‌کنند آن موقع رضا نقش بازی می‌کرده ‌است. اما واقعیت چیز دیگری است. رضا وقتی به خانه می‌رسد دوباره به قصد خرید از خانه خارج می‌شود.
رضا به خانه پدر همسرش و جایی که حالا در بالادست آن قبر رومینا قرار دارد می‌رود، خرید می‌کند و به خانه بازمی‌گردد. از آنجا تا خانه رومینا، پیاده ۱۰ دقیقه راه است؛ ۱۰ دقیقه‌ای که در آن تماسی گرفته می‌شود.
به گفته برادر رضا، بهمن با او تماس می‌گیرد و حرف‌هایی درباره رابطه‌اش با دختر رضا می‌زند که او را به جنون می‌کشاند.
بهمن خیال می‌کرده با این تلفن، تیر خلاص را به رضا می‌زند و او هم دخترش را طرد می‌کند. مثل همه فرارها اما او درواقع با این تماس تیر خلاص را به رومینا می‌زند. بهمن آنقدر در این کار افراط می‌کند که مرد متعصبی چون رضا را که آمادگی انجام هرکاری را دارد به مرز جنون می‌رساند؛ کار‌هایی که تا به حال هیچ‌کس شبیه آنها را نکرده‌است.
پشت پرده قتل رومینا گفتنی‌های بیشتری دارد که امکان نشر آنها در این گزارش وجود ندارد اما رومینا را فقط تعصبات و غیرت پدر نکشت. هرچند رضا داس را پایین آورد و گردن را برید اما بازوی قدرتمند دیگری هم دستش را همراهی می‌کرد. اقدامات بهمن خاوری را نباید در این جنایت دست‌کم گرفت.

Page Generated in 0/0225 sec