printlogo


کد خبر: 220276تاریخ: 1399/3/17 00:00
سید نظام‌الدین موسوی در گفت‌وگو با «وطن امروز»:
اگر وعده 2 ماهه حل مشکل غیزانیه عملی نشود مجلس ورود می‌کند

سید نظام‌الدین موسوی، نماینده مردم  تهران  در گفت‌وگو با «وطن‌امروز»، از سفر جمعی از نمایندگان مجلس به غیزانیه در سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی خبر داد. وی در این‌ باره اظهار داشت: دفاع از حقوق مستضعفان از اصول فکری مکتب امام خمینی است، به همین دلیل تصمیم گرفتیم برای پیگیری حقوق مردم غیزانیه از این منطقه بازدید میدانی کنیم. 
موسوی با بیان اینکه «بی‌توجهی و بی‌تدبیری در مساله آب منطقه غیزانیه کاملا مشهود بود»، اعلام کرد: مسؤولان به ما وعده دادند تا 2 ماه آینده مشکل آب غیزانیه کاملا حل شود، اگر مسؤولان به این وعده عمل نکنند، مجلس با ابزارهایی که در اختیار دارد به وظیفه خود عمل خواهد کرد. وی همچنین خاطرنشان کرد: خوزستان 30 درصد از منابع آب کشور را در اختیار دارد و این زیبنده نیست که مردم این استان و مناطقی مانند غیزانیه در گرمای 50 درجه، برای خودشان و دام‌های‌شان آب نداشته باشند. سیدنظام‌‌الدین موسوی همچنین اظهار داشت بازدید میدانی جمعی از نمایندگان مجلس به دعوت نماینده مردم اهواز بود. وی افزود: در این سفر 12 نفر از نمایندگان از جمله آقایان ایزدخواه، خضریان، توانگر و شریعتی هم حضور داشتند. ما از 80 روستای محروم هم بازدید کردیم گرچه تمرکزمان بر پیگیری مسائل غیزانیه بود. 
نماینده مردم تهران تاکید کرد مشکلات خوزستان، صرفا یک موضوع استانی قلمداد نمی‌شود، بلکه به ‌عنوان مسائلی در سطح ملی محسوب می‌شود. وی افزود: مردم خوزستان حق ویژه‌ای به گردن همه مردم ایران دارند، آنان خط مقدم مصاف با ارتش صدام در جنگ 8 ساله بودند و همین امر باعث می‌شود همه مردم و همه نمایندگان خود را موظف به پیگیری حل مشکلات آنان بدانند.
 

Page Generated in 0/0054 sec