printlogo


کد خبر: 220412تاریخ: 1399/3/20 00:00
روحانی: دوران من دوران گشایش و پیشرفت بود!

رئیس‌جمهور در دومین جلسه برنامه‌ریزی برای تحقق شعار جهش تولید، از دوران دولت تدبیر و امید به عنوان دوران گشایش و پیشرفت ایران یاد کرد. 
به گزارش «وطن امروز» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حسن روحانی با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در 2 دوره یازدهم و دوازدهم، از این دوران به عنوان دوران گشایش و پیشرفت یاد کرد و گفت: در دولت یازدهم اگر چه تحریم‌ها برقرار بود اما با اقداماتی مانند توافق اولیه در 100 روز اول و تعدیل تحریم‌ها ماهانه 700 میلیون دلار از اموال بلوکه شده ایران آزاد می‌شد و اقدامات بسیار مهمی انجام گرفت که در نهایت به توافق هسته‌ای و موفقیت در زمینه هسته‌ای و رفع تحریم‌ها منجر شد.
حسن روحانی افزود: آمریکایی‌ها با سیاست «زانو بر گلو» شدیدترین تحریم‌ها را علیه دولت و ملت ایران اعمال کردند و هدف‌شان این بود که مردم در تأمین اولیه‌ترین امکانات زندگی دچار مشکل شوند و با افزایش فشارها نظام سیاسی در ایران تغییر کند. رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: امروز پس از گذشت بیش از 2 سال از فشار آنان، دولت با هدایت‌های رهبری و همراهی مردم و وحدت و انسجامی که در جامعه به وجود آمده، نگذاشته زانوی آمریکایی‌ها برگلوی ملت فشار آورده و نفس آنها را تنگ کند.

Page Generated in 0/0056 sec