printlogo


کد خبر: 220426تاریخ: 1399/3/20 00:00
اعطای بیش از 700 میلیارد تومان تسهیلات دانش‌بنیان‌ها توسط بانک آینده

بانک آینده با هدف حمایت از اقتصاد دانش‌بنیان و فن‌آور‌محور، طی سال 1398 بیش از 700 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان اعطا کرده است. این امر پس از انعقاد تفاهمنامه همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی برای تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق اعطای تسهیلات و صدور ضمانتنامه، صورت گرفته است. 
در نشستی که با حضور دکتر محمد فطانت مدیرعامل، برخی اعضای هیأت‌مدیره و مدیران ارشد بانک آینده و همچنین دکتر وحدت، مدیرعامل و تنی چند از مدیران ارشد صندوق شکوفایی و نوآوری کشور برگزار شد، همکاری‌های دوجانبه مورد بررسی و تأکید قرار گرفت. 
در این نشست، دکتر فطانت شرکت‌های دانش‌بنیان (SMe) را موتور رشد اقتصاد دنیا دانست و تاکید کرد در این فرآیند، افراد صاحب ایده باید حمایت شوند تا بتوانند نظر خود را به سرعت عملیاتی کنند که این امر در کشور ما با برخورداری از مزیت جمعیت جوان و خلاق، رسالتی بزرگ برای ما به‌شمار می‌رود. 
کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان برای معرفی و فروش محصول خود به مشتریان نیز از جمله دیگر حمایت‌هایی است که بستر آن با همکاری بانک آینده و صندوق شکوفایی و نوآوری محقق می‌شود. 
بانک آینده بر آن است با حضور جدی‌تر از پیش در حوزه نوآوری‌های نوین و نیز ایجاد بازار برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فن‌آور در عرصه‌های راهبردی، زمینه بروز بیشتر استعدادها و توانمندی‌های دانش‌آموختگان و نوآوران کشور را فراهم آورد.

Page Generated in 0/0055 sec