printlogo


کد خبر: 220502تاریخ: 1399/3/22 00:00
فرمانده کل سپاه با اشاره به وقایع اخیر ایالات متحده تأکید کرد
زوال زودرس آمریکا

گروه سیاسی: فرمانده کل سپاه با صدور حکمی سردار نعمان غلامی را به سمت فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) منصوب کرد. سردار فضلی، فرمانده سابق این دانشگاه نیز به سمت جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه منصوب شد. به گزارش «وطن امروز»، با حکم فرمانده کل سپاه سردار نعمان غلامی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) شد. سردار سلامی در حکم جداگانه‌ای نیز سردار فضلی، ریاست سابق دانشگاه امام حسین(ع) را به سمت جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه منصوب کرد. مراسم معارفه سردار غلامی روز گذشته در دانشگاه امام حسین برگزار شد. آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) روز گذشته با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه و جمعی از فرماندهان و مسؤولان عالیرتبه نیروهای مسلح در سالن همایش‌های دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد. همچنین در حاشیه این مراسم تعدادی از پروژه‌های عمرانی آموزشی دانشگاه نیز افتتاح شد. 
 
* سردار سلامی: حرکت کشتی‌ها به سمت ونزوئلا، رزمایش اقتدار ایران بود
سردار سلامی در جلسه تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید دانشگاه امام حسین(ع) اظهار داشت که به علت کسالت‌های جسمی سردار فضلی، تصمیم گرفته شد که بار اجرایی وی کمتر شود تا او بتواند سلامتی خود را بهتر و سریع‌تر بازیابد. فرمانده کل سپاه سردار فضلی را هم‌ردیف سردار سلیمانی، صاحب یک مکتب و اسوه ماندگار دفاع‌مقدس خواند. سردار سلامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حرکت کشتی‌های ایرانی به سمت ونزوئلا اظهار داشت: ما مشق اقتدار کردیم و بزرگ‌ترین رزمایش اقتدار ما تحمیل اراده ما و حرکت کشتی‌های ما در دریا‌های آزاد از خلیج‌فارس تا ونزوئلا بود. امروز ملت ایران در اوج اقتدار و عزت، مشکلات را پشت سر می‌گذارد. مشکلات ذیل اراده و ایمان این ملت قابل حل شدن هستند و ما به ‌عنوان پاسدار انقلاب برای حل مشکلات به همراه بسیج آماده هستیم. 
سردار سلامی همچنین با اشاره به وقایع اخیر آمریکا گفت: به فضل الهی امروز شاهد زوال زودرس و شتابدار دشمنان بزرگ‌مان بویژه آمریکا هستیم. اگر دامنه جنایت‌های دولت ایالات متحده در جهان آشکار و در آمریکا مخفی بود چهره جنایات آن امروز در آمریکا هم محسوس است به صورتی که ملت آمریکا مجبور شده پرچم آمریکا را آتش بزند. این روزها جهان به سرعت در حال تغییر است. همه نمادهایی که آمریکا توسط آنها خود را معرفی می‌کرد و تصویری غیرواقعی به جهان ارائه می‌داد در حال سقوط هستند و آمریکا در حال پاره‌پاره کردن تصویری است که از خود ساخته بود و در حال چنگ زدن به آن تصویر غیرواقعی‌ای است که از خود ساخته بود.

Page Generated in 0/0063 sec