printlogo


کد خبر: 220506تاریخ: 1399/3/22 00:00
مسؤول قرارگاه فضای مجازی بسیج:
برخی عامدانه جلوی استقلال سایبری کشور را گرفته‌اند

مسؤول قرارگاه فضای مجازی بسیج معتقد است برخی مدیران فضای مجازی عامدانه در راستای استقلال فضای سایبری خلل ایجاد می‌کنند. 
به گزارش دانا، مسلم معین در جمع مسؤولان مجتمع‌های قضایی تهران بزرگ گفت: بررسی‌های صورت‌گرفته در فضای مجازی در روزهای اخیر حکایت از آن دارد که اقدامات اخیر قوه‌قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی بازخورد مطلوب و قابل توجهی داشته است که از محورهای اصلی آن می‌توان به افزایش اعتماد به قوه‌قضائیه و مدیریت آیت‌الله رئیسی، امید به اجرای عدالت و برگشت به شعارهای انقلاب اسلامی در حوزه عدالت اشاره کرد. 
وی با تأکید بر محوریت شبکه‌سازی در فضای مجازی، این موضوع را یک اصل مهم در کشور خواند و اظهار کرد: امروز ما در کشور برای مقابله با دشمنان انقلاب هیچ راهی جز شبکه‌سازی و پیدا کردن یکدیگر در بستر فضای مجازی نداریم، به طوری که باید گفتمان انقلابی با محوریت هنجارها و ارزش‌های ملی و مذهبی، غلبه تمام پیدا کند. 
مسؤول قرارگاه فضای مجازی بسیج ادامه داد: امروز تقریبا در تمام لایه‌های فضای مجازی وابسته به خارج هستیم و استقلال سایبری در این فضا پس از سال‌ها اتفاق نیفتاده است که همه این نمی‌تواند ناشی از غفلت باشد، بلکه بعضا آگاهانه و ناشی از سیاست‌های غلط متولیان است که در حوزه‌های مختلف رخ داده است. معین بیان کرد: شبکه ملی اطلاعات که مورد تأکید رهبر انقلاب است همچنان در وضعیت خوبی نیست و ما در زیرساخت، سرویس‌ها، خدمات، سیستم‌عامل‌ها و... وابسته هستیم. مسؤول قرارگاه فضای مجازی بسیج گفت: بسیج با اجرای یک سلسله اقدامات و برنامه‌های تحول‌گرایانه، پرچم‌دار نهضت تولید محتوای بومی با تکیه بر گنجینه‌های غنی ملی و مذهبی است. وی با اشاره به نهضت سواد رسانه‌ای در سراسر کشور اظهار داشت: دروغ‌های بزرگ تولید‌شده در اتاق فکر‌های سرویس‌های جاسوسی دشمن دیگر به سادگی توسط افکار عمومی پذیرفته نمی‌شود و این ثمره رشد سواد و دانش رسانه‌ای و فضای مجازی آحاد جامعه است و این مسیر باید تا تحقق جبهه میلیونی مقاومت فعال در فضای مجازی برای دفاع و ترویج هنجارهای متعالی ادامه پیدا کند. 

Page Generated in 0/0062 sec