printlogo


کد خبر: 220656تاریخ: 1399/3/26 00:00
اخبار

روایت سایت بلژیکی از مشکل جدید بیرانوند برای انتقال به آنتورپ
یک سایت بلژیکی از مشکل دیگری که برای انتقال علیرضا بیرانوند به تیم آنتورپ بلژیک ایجاد شده است نوشت. به گزارش فوتبال‌نیوز بلژیک، انتقال علیرضا بیرانوند به آنتورپ بلژیک بار دیگر با مشکل روبه‌رو شده و آن هم مشکل ویزای این بازیکن است که باعث شد او نتواند دیروز راهی بلژیک شود. آنتورپ این هفته «ژان بووتز» را به عنوان دروازه‌بان جدید معرفی کرد. این دروازه‌بان در اکسل موسکرون بازی می‌کرد. آنتورپ چندین ماه است سعی در جذب دروازه‌بان تیم ‌ملی ایران دارد. چندی پیش حتی صحبت از یک قرارداد بود اما معلوم شد صحبت‌ها نهایی نشده است. اکنون اما تنها معاینات پزشکی باقی مانده و همه چیز درباره انتقال بیرانوند به آنتورپ نهایی شده است. این دروازه‌بان ۲۷ ساله چندین بار سعی کرده به بلژیک سفر کند که با مشکل روبه‌رو شده است. یکی از این موانع شیوع ویروس کرونا بود که برنامه‌ها را مختل کرد و حالا مشکل دیگر ویزاست. انتظار می‌رود بیرانوند آخر هفته در «درون نورد» باشد. باشگاه او، پرسپولیس در توئیتی اعلام کرد ظاهرا ویزای او به مشکل خورده است و او نتوانست راهی بلژیک شود. باید دید حالا که ژان بووتز به عنوان دروازه‌بان به آنتورپ پیوسته است، باشگاه آنتورپ همچنان بر حضور بیرانوند پافشاری می‌کند یا خیر؟
***
مدیرعامل استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت
مدیرعامل باشگاه استقلال صبح یکشنبه در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور حضور یافت تا درباره شکایت کارگزار اول این باشگاه پاسخگو باشد. احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال صبح دیروز در دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شد تا درباره شکایتی که کارگزار اول این باشگاه طرح کرده، پاسخگو باشد. مدیرعامل باشگاه استقلال در بدو ورودش به این باشگاه ترجیح داد در حالی که در دوران مدیریت پیشین این باشگاه قراردادی با یک شرکت به عنوان کارگزار بسته شده بود، با شرکت دیگری وارد مذاکره شود و کارگزار جدیدی را برای باشگاه انتخاب کند. به همین دلیل کارگزار نخست این باشگاه علاوه بر طرح شکایت از کارگزار دوم، از باشگاه استقلال و مشخصا از احمد سعادتمند شکایتی طرح کرد که مدیرعامل آبی‌ها بر همین اساس در اولین ساعات اداری روز یکشنبه در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور پیدا کرد تا در این ‌باره توضیحاتی ارائه دهد. 
***
اتهام سایت آلمانی به مارک ویلموتس
یک سایت آلمانی نوشت شایعه حضور مارک ویلموتس در شالکه از طرف خود این مربی پخش شده است و صحت ندارد. سایت Westfälischer در گزارشی به بررسی حضور مارک ویلموتس در تیم فوتبال شالکه پرداخت و عنوان کرد این خبر به جای رسانه‌ای شدن در آلمان در کشور بلژیک احتمالا از طرف خود این مربی پخش شده است تا ویلموتس سر زبان‌ها باشد و از او صحبت شود. نویسنده این گزارش در ادامه نیز یادآور شد این مربی به غیر از تیم‌ملی بلژیک، در سایر تیم‌ها عملکرد ضعیفی داشته است و نمی‌تواند گزینه مطلوبی برای جانشینی واگنر در شالکه باشد و در صورتی که بازیکن سابق شالکه به عنوان مربی این تیم انتخاب شود، یک ریسک است. 
به گزارش ایسنا، این مربی که حضور کوتاهی در تیم‌ملی فوتبال ایران نیز داشته، بر خلاف ادعای مهدی تاج، رئیس وقت فدراسیون فوتبال که او را فردی نجیب معرفی کرده بود، تاکنون ۲ میلیون یورو دریافت و تقاضای ۶ میلیون یوروی دیگر کرده و خواهان دریافت تمام پول قرارداد خود شده است. این اتهام سایت آلمانی نشان می‌دهد ویلموتس چندان هم دارای ویژگی‌های رفتاری- اخلاقی مورد ادعای مسؤولان فدراسیون فوتبال ایران نبوده و مهدی تاج بیش از اندازه به او اعتماد کرده‌ است. 
***
رمزی در آستانه خیانت به آرسنال
باشگاه یوونتوس برای خروج از بحران مالی به دنبال فروش هافبک ولزی‌اش به تاتنهام است. به گزارش فارس، نشریه «سان» انگلیس خبر داد باشگاه یوونتوس به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار بحران مالی شده و به همین خاطر مسؤولان باشگاه به دنبال فروش بازیکنان مازاد و با دستمزد بالا هستند و در این میان آرون رمزی، هافبک ولزی یوونتوس یکی از گزینه‌های فروش است. «مائوریتسیو ساری» این هافبک را در لیست فروش گذاشته است. دستمزد هفتگی 400 هزار پوندی یکی از دلایل بیانکونری برای فروش این بازیکن است. این موضوع رمزی را به سوی خیانت به باشگاه سابقش آرسنال سوق می‌دهد. رمزی سال‌ها برای توپچی‌های لندن بازی کرد و جزو بازیکنان قدیمی این تیم لندنی به شمار می‌آید اما یوونتوس اکنون در حال مذاکره با تاتنهام، رقیب سنتی آرسنال است تا این بازیکن را به این تیم منتقل کند. انتقال هافبک ولزی به تاتنهام به معنای خیانت به هواداران توپچی‌ها به شمار می‌آید. رمزی از سال 2008 تا 2019 برای آرسنال بازی کرد و بعد از سال‌ها درخشش برای توپچی‌های لندن سال گذشته به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس پیوست. 

Page Generated in 0/0055 sec