printlogo


کد خبر: 220750تاریخ: 1399/3/31 00:00
اخبار

حمله خواهر رونالدو به ‌ساری
خواهر کریستیانو رونالدو به انتقاد از تاکتیک‌های مائوریسیو ‌ساری برابر ناپولی پرداخت. به گزارش دیلی میرر، ناپولی توانست در دیدار نهایی جام حذفی ایتالیا یوونتوس را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. به این ترتیب کریستیانو رونالدو برنده 5 توپ طلا برای اولین بار در دوران حرفه‌ای خود 2 فینال پیاپی را باخت. «الما آویرو» خواهر کریستیانو رونالدو پس از شکست یووه در فینال کوپا ایتالیا به انتقاد از مائوریسیو‌ ساری، سرمربی این تیم و سایر نفرات یووه پرداخت و در پستی در شبکه اجتماعی خود نوشت:‌ چه کاری بیشتر می‌توانید انجام دهید؟ کریستیانوی عزیز! هر کاری که ممکن بود کردی عزیزم. شما نمی‌توانی معجزه کنی. نمی‌دانم این چه بازی‌ای بود که یوونتوس در این دیدار انجام داد. تو خودت باش پادشاه من.
گاتزتادلواسپورت رونالدو را ضعیف‌ترین بازیکن زمین دانست و حتی سرمربی یوونتوس نیز بعد از بازی اعلام کرد رونالدو تمام‌کنندگی همیشگی را در زمین بازی نداشت. او رونالدو را هم‌ردیف داگلاس کاستا و پائولو دیبالا دانست. یوونتوس بعد از از دست دادن جام حذفی، اکنون تمام تمرکز خود را روی قهرمانی در سری ‌آ گذاشته است؛ جایی که شاگردان ساری باید در حالی دوشنبه‌شب برابر بولونیا قرار گیرند که با یک امتیاز بیشتر از لاتزیو در صدر جدول قرار دارند و امیدوار به دفاع از عنوان قهرمانی هستند.
***
واکنش مربی زنیت به جدایی آزمون و جذب داوید لوئیس
مربی تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ به پیشنهادهای رسیده برای سردار آزمون و جذب احتمالی مدافع برزیلی آرسنال در نقل‌ و انتقال‌های تابستان سال جاری واکنش نشان داد. به گزارش فوتبال 24 روسیه، ولادیمیر رادیموف درباره اخبار سریالی رسانه‌های اروپایی درباره سردار آزمون گفت: فکر می‌کنم پیشنهادهایی جدی برای جذب این بازیکن وجود دارد و جدایی او محتمل است. 
این استعدادیاب و مربی زنیت سن‌پترزبورگ افزود: آزمون مدتی طولانی است در روسیه بازی می‌کند و تقریباً اینجا به همه چیز دست یافته است. به همین خاطر می‌تواند به دیگر لیگ‌های اروپایی برود و پیشرفت کند. رادیموف همچنین در واکنش به اخبار رسانه‌های اروپایی مبنی بر تمایل زنیت به جذب داوید لوئیس، مدافع برزیلی آرسنال اظهار داشت: اگر برانیسلاو ایوانوویچ در زنیت بماند انتقال داوید لوئیس دیگر معنایی نخواهد داشت، در غیر این صورت همه چیز ممکن است، البته ما نباید قانون جدید فوتبال روسیه درباره محدودیت جذب بازیکنان خارجی را فراموش کنیم. البته بازیکنان آزاد همیشه گزینه‌های جالبی هستند. 
***
دژاگه به تبریز بازنمی‌گردد
اشکان دژاگه، هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال تراکتور تبریز به احتمال فراوان دیگر به تمرینات این تیم بازنخواهد گشت. 
به گزارش تسنیم، با شروع تمرینات تیم فوتبال تراکتور و بازگشت مسعود شجاعی به تبریز، سرخپوشان تبریزی تمرینات خود را در چند روز گذشته با جدیت بیشتری دنبال کرده‌اند اما هنوز خبری از بازگشت اشکان دژاگه به تمرینات تیم تراکتور نیست. 
دژاگه که پس از شیوع بیماری کرونا به آلمان سفر کرده است، در ارتباط‌های مختلف با مدیران باشگاه تراکتور از بازگشت به ایران ابراز نگرانی کرده بود و در آخرین پیغام خود به مدیران باشگاه تراکتور نیز اعلام کرده است دیگر قصدی برای بازگشت به تبریز ندارد. 
این هافبک ملی‌پوش که قراردادی دلاری با باشگاه تراکتور دارد، حدود 75 درصد از مبلغ قرارداد این فصلش را دریافت کرده است و به نظر می‌رسد در صورتی که اتفاق خاص دیگری رخ ندهد، زمان پایان همکاری دژاگه با باشگاه تراکتور رسیده و این بازیکن با وجود اینکه یک سال دیگر از قراردادش با سرخپوشان تبریز باقی مانده است، دیگر در تیم تراکتور حضور نخواهد داشت. در قرارداد دژاگه و باشگاه تراکتور ذکر شده است این بازیکن برای هر فصل باید با مدیران این باشگاه به توافق برسد.

Page Generated in 0/0060 sec