printlogo


کد خبر: 220795تاریخ: 1399/4/1 00:00
کفاشیان به فدراسیون فوتبال آمد، بهاروند رفت!
فعلا نایب‌رئیس فدراسیون هستم

نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال بعد از ماه‌ها محرومیت و غیبت، بالاخره در محل کارش حاضر شد. علی کفاشیان، نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال صبح دیروز بعد از ماه‌ها غیبت در ساختمان این فدراسیون حاضر شد. این اتفاق در پی کاهش محرومیت کفاشیان رخ داده و او مطابق اساسنامه کنونی، داعیه سرپرستی فدراسیون را دارد که البته به مذاق برخی اعضای هیأت‌رئیسه خوش نیامده است. کفاشیان تاکنون موفق به حضور در جلسات هیأت‌رئیسه به منظور تعیین تکلیف بازگشتش به فدراسیون فوتبال نشده است. او در مراجعه به فدراسیون به علت حضور بهاروند در سازمان لیگ نتوانست با بهاروند، نایب‌رئیس دوم و سرپرست فعلی فدراسیون دیدار کند. بازگشت علی کفاشیان به این فدراسیون در حالی است که خود او تلویحا از مخالفت برخی اعضای هیأت‌رئیسه با بازگشتش سخن گفته و می‌گوید اگر قرار بر مخالفت باشد، علاقه‌مند به بازگشت نیست. 
نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال تأکید کرد هیچ اختلافی با اعضای هیأت‌رئیسه این فدراسیون ندارد. علی کفاشیان پس از خروج از فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که اولین جلسه هیأت‌رئیسه این فدراسیون چه زمانی برگزار خواهد شد، گفت: فعلا به عنوان نایب‌رئیس حضور دارم تا ببینیم بعد از جلسه هیأت‌رئیسه چه می‌شود. وی درباره اینکه قبلا گفته بود فقط در صورتی به فدراسیون خواهد آمد که از او دعوت شود؛ آیا الان کسی از او دعوت کرده است؟ گفت: بله! دعوت شدم. رئیس پیشین فدراسیون فوتبال درباره اینکه حضور در فدراسیون فوتبال به نظر هیات‌رئیسه بستگی دارد، گفت: خیر! من چون دوره محرومیتم تمام شده است به فدراسیون آمدم. ان‌شاءالله در اولین جلسه هیأت‌‌رئیسه هم شرکت می‌کنم. 
کفاشیان در واکنش به این موضوع که اعضای هیأت‌‌رئیسه از حضورش در فدراسیون فوتبال خوشحال نیستند و صادق درودگر اعلام کرده است در صورت حضور وی در فدراسیون فوتبال امکان دارد دیگر جلسه هیأت‌رئیسه برگزار نشود، گفت: چرا خوشحال نیستند؟! خیر! ما هستیم دیگر. وی درباره بحث اساسنامه فدراسیون فوتبال توضیح داد: آقای نبی در فدراسیون حضور نداشت و قرار شد آخرین گزارش‌ها را به من بدهد. 3-2 روز به من فرصت بدهید تا «آپ تو دیت» بشوم، بعدا. کفاشیان در پاسخ به این پرسش که آیا به ‌‌عنوان سرپرست در فدراسیون فوتبال فعالیت دارد یا نایب‌رئیس اول، گفت: فعلا نایب‌رئیس اول هستم. 
وی در پاسخ به این پرسش که آیا در جلسه هیأت‌رئیسه سرپرست می‌شوید؟ گفت: حالا در جلسه شرکت می‌کنیم، بعد ببینیم چه می‌شود. جلسه هیأت‌رئیسه را تشکیل می‌دهیم تا ببینیم چه می‌شود. 4-3 روز به ما وقت بدهید ببینیم چه خواهد شد. وی درباره حضور شخصی به نام بهروز زنجانی در زمان حضور کارلوس کی‌روش و مارک ویلموتس در اطراف تیم ‌ملی و اینکه گفته می‌شود این شخص در زمان ریاست او وارد فدراسیون شده است، بیان کرد: در زمان ما بوده است؟! آقای کی‌روش دوست این شخص بوده و شاید با او جلسه داشته است ولی هیچ وقت ایشان در فدراسیون نبوده است. کفاشیان در واکنش به این پرسش که آیا اطلاعی از پرونده شکایت مارک ویلموتس دارد یا خیر، خاطر نشان کرد: خیر! من اصلا در جریان این پرونده نیستم. نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می‌شود حضورش در سمت ریاست فدراسیون فوتبال غیرقانونی بوده است، خاطرنشان کرد: خیر! مشکلی نبوده است. وی درباره جلسه‌اش در فدراسیون فوتبال تصریح کرد: قرار شد در اولین فرصت آقای نبی جلسه هیأت‌رئیسه را تشکیل دهد و من هم در این جلسه شرکت کنم. در واقع فعلا حضور من در فدراسیون به‌ عنوان نایب‌‌رئیس است، اجازه دهید فعلا‌ جلو برویم و ببینیم چه می‌شود. 
کفاشیان در پاسخ به این پرسش که آیا صحت دارد با برخی اعضای هیأت‌رئیسه اختلاف دارید؟ گفت: هیچ اختلافی بین من و اعضای هیأت‌رئیسه نیست. 

Page Generated in 0/0051 sec