printlogo


کد خبر: 220974تاریخ: 1399/4/5 00:00
اخبار

گلزنی طارمی در شب پیروزی ریوآوه
مهاجم ایرانی تیم فوتبال ریوآوه توانست تیمش را برنده دیدار با ویتوریا ستوبال کند. به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای هفته جاری لیگ پرتغال چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها ریوآوه که مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را در اختیار دارد، به دیدار ویتوریا ستوبال رفت و با نتیجه ۲ بر یک برابر این تیم به برتری رسید. مهدی طارمی در دقیقه ۲۷ توانست از مدافع حریف پنالتی بگیرد و این فرصت را به گل تبدیل کند. طارمی در دیدار هفته قبل برابر بنفیکا نیز گلزنی کرده بود تا دومین گل خود را بعد از سرگیری رقابت‌های فوتبال به دلیل شیوع کرونا به ثمر رسانده باشد.  
***
توافق رسمی مربی جدید با سپاهان
مربی پرتغالی جدید تیم فوتبال سپاهان اصفهان قراردادش را امضا کرد. به گزارش روابط عمومی باشگاه سپاهان، «واسکو اوورا» مربی جدید دروازه‌بان‌های تیم فوتبال سپاهان قراردادش را با این باشگاه امضا کرد. مربی دروازه‌بان‌های سپاهان در دفتر مرکزی باشگاه سپاهان حاضر شد و ضمن دیدار با منوچهر نیک‌فر، سرپرست این باشگاه قراردادش را با این باشگاه امضا کرد. نتایج تست کرونای این مربی پرتغالی نیز منفی اعلام شد و او از چهارشنبه کارش را با زردپوشان آغاز کرد. 
***
تمایل مسؤولان استان گیلان برای میزبانی جام تختی
استاندار گیلان از علاقه مسؤولان این استان برای میزبانی مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی در سال جاری خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون کشتی، ارسلان زارع در نشستی که با مسؤولان سازمان لیگ فدراسیون کشتی برگزار کرد، از تمایل استان گیلان برای میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی خبر داد و گفت: کشتی در استان گیلان علاقه‌مندان زیادی دارد و به همین خاطر ما هم دوست داریم کشتی در استان رشد و توسعه پیدا کند. کشتی بخشی از فرهنگ مردم خطه گیلان مثل سراسر ایران است. در همین راستا جلساتی با مدیرکل ورزش و جوانان استان داشتیم تا بتوانیم زیرساخت‌های لازم و بویژه خانه کشتی را برای تمرین کشتی‌گیران فراهم کنیم. وی افزود: به دنبال این هستیم شوکی را به کشتی استان وارد کنیم. بررسی کردیم برای این اتفاق یا باید میزبان یک رویداد بین‌المللی باشیم یا یک نماینده در لیگ کشتی داشته باشیم. با توجه به اینکه کشتی‌گیران بومی زیادی در استان نداریم، علاقه ما بیشتر به اخذ یک میزبانی بین‌المللی در رشته کشتی است. سال گذشته جام شهید نامجو را در رشته وزنه‌‌برداری در رشت برگزار کردیم که بازتاب بسیار خوبی داشت. 
استاندار گیلان از علاقه این استان برای میزبانی از مسابقات کشتی آزاد جام تختی در سال جاری خبر داد و گفت: هفته آینده نشستی پیرامون موضوعات مطرح شده با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس هیأت کشتی گیلان برگزار خواهد شد. 

Page Generated in 0/0064 sec