printlogo


کد خبر: 220979تاریخ: 1399/4/5 00:00
نماینده ولی فقیه در استان گیلان در گفت‌وگو با «وطن امروز» در واکنش به اظهارات روحانی:
حداقل برای یک بار به مذاکره با آمریکا نه بگویید

گروه سیاسی: حجت‌الاسلام و المسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت به صحبت‌های دوباره روحانی درباره مذاکره با آمریکا واکنش نشان داد. حجت‌الاسلام والمسلمین فلاحتی در گفت‌وگو با «وطن امروز» گفت: صحبت‌های رئیس‌جمهور را ما و همه ملت ایران از تلویزیون دیدند. در این رابطه من چند نکته را عرض می‌کنم؛ نکته اول آنکه رهبر حکیم انقلاب چندی پیش بار دیگر تاکید فرمودند ما به هیچ‌وجه با آمریکا مذاکره نخواهیم داشت. ایشان پیش از این نیز فرمودند شرط بازگشت آمریکا به برجام باید اجرای تعهداتی باشد که در برجام پذیرفته است و هیچ اشاره‌ای به مذاکره نکردند و همان‌گونه که ذکر شد این موضوع را نهی کردند. 
امام جمعه رشت خطاب به روحانی گفت: جناب آقای رئیس‌جمهور! تا الان آمریکایی‌ها همه برنامه‌هایی که با ما داشته‌اند و آنچه در برجام نوشتند و روی کاغذ هم نوشتند، همه را رد کردند و برخورد منفی داشتند؛ یک بار هم که شده شما به دولت آمریکا «نه» بگویید. بگویید ما برنمی‌گردیم. 
نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان افزود: بارها و بارها به همه مردم گفته‌ایم آمریکایی‌ها قداره‌کش بین‌المللی هستند‏، آمریکایی‌ها پایبند به هیچ تعهدی از تعهدات بین‌المللی نیستند؛ حداقل برای یک بار هم که شده شما به آمریکایی‌ها نه بگویید. اینکه بگویید هر وقت شما برگردید ما هم آماده برای مذاکره هستیم؛ اینگونه سخن گفتن از روی موضع انفعال است و آمریکایی‌ها را جری‌تر می‌کند.

Page Generated in 0/0065 sec