printlogo


کد خبر: 220995تاریخ: 1399/4/5 00:00
پیام‌های ارسالی برای پویش صاحبخانه خوب در پی گرانی‌های بی‌سابقه مسکن
آهای خونه‌دار و ندار!

+ سلام، صابخونه ما خیلی خوبه یک ماه فرصت داده تا بتونیم خونه با قیمت مناسب پیدا کنیم و یک ماه فرصت داده تا از خونش پاشیم. همه اینهارو هم به خاطر این کرده که اسمشو تو تلویزیون ببینه. تو نظرسنجی‌هاتون جبران کنیم ایشالا. 
 اسمشون صاحبخونه آقا تیمور اینا. 
 
+ سلام، صاحبخونه فقط صاحبخونه ما! وقتی گفتم پول ندارم بذارم رو پول پیش، بهم گفت به اجاره اضافه کن. من تا حالا اینجوری به قضیه نگاه نکرده بودم. خواستم ازشون تشکر کنم. اسم صابخونمون هم هست دکتر چندبعدی از کهکشان راه شوش. 
 
+ با سلام، صابخونه ما آمریکا زندگی می‌کنه پیام داده اجاره خونه رو باید زیاد کنیم. لطفا دعا کنید ترامپ هر چه زودتر نابود بشه دیگه. با تشکر
#صاحبخانه- نمی‌توانم- نفس- بکشم
 
+ ممنون از راه‌اندازی این پویش، خواستم از زحمات بنگاهی‌های زحمتکش هم تشکر کنم. بنگاهیه طوری خونه ما رو برای مشتریای جدید تعریف کرد که صابخونمون چشش خونه رو گرفت یه چیزی هم گذاشت روش از خودش اجاره کرد. مرسی که هستی لعنتی. 
#بنگاهی- خوب
 
+ سلام و تشکر از این حرکت خوبتون. ما خودمون مستاجریم که به‌ خاطر گرونی مسکن مجبور شدیم بریم خونه خودمون و مستاجرمون رو بیرون کنیم. مستاجرمون هم مستاجر خودشونو بیرون کرد. الان برام سوال پیش اومده که مستاجری که مستاجر مستاجرمون از خونه بیرونش کرده صابخونش کی میشه؟ با تشکر
کشور خودمون هست چیکار به بقیه کشورها دارید؟

Page Generated in 0/0059 sec