printlogo


کد خبر: 221004تاریخ: 1399/4/5 00:00
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی:
مهدهای کودک همچنان شهریه سال گذشته را دریافت کنند

چند روز پیش «وطن امروز» گزارشی در خصوص وضعیت نابسامان مهدهای کودک کشور و درخواست شهریه ۲ برابری نسبت به سال گذشته از سوی مدیران مهدها منتشر کرد که حالا معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی در واکنش به این موضوع گفته است: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ظرفیت پذیرش مهدهای کودک در ایام کرونا باید ۵۰ درصد باشد که البته این ظرفیت در بسیاری از مهدها به کمتر از ۳۰ درصد هم رسیده است. حبیب‌الله مسعودی فرید در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به بازگشایی مهدهای کودک در پی موافقت ستاد ملی کرونا اظهار کرد: هم‌‌اکنون تمام مهدهای کودک در مناطق زرد، سفید و قرمز، طبق پروتکل‌های بهداشتی و بخشنامه‌های ابلاغ شده فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. 
وی تصریح کرد: البته تعدادی از مهدهای کودک فعالیت خود را آغاز نکرده‌اند که این مسأله طبیعی است، چرا که تعداد کودکان برای حضور در مهدهای کودک در ایام تابستان کاهش پیدا می‌کند و برخی مهدها نیز به همین دلیل فعالیت خود را آغاز نکردند. 
براساس برنامه‌ریزی انجام شده، ظرفیت پذیرش مهدهای کودک باید 50 درصد باشد که این ظرفیت در بسیاری از مهدها به کمتر از 30 درصد هم رسیده است. فرید ادامه داد: مهدهای کودک تا تعیین‌تکلیف شهریه‌های جدید در سال 99 همچنان باید شهریه سال گذشته را دریافت کنند.

Page Generated in 0/0050 sec