printlogo


کد خبر: 221035تاریخ: 1399/4/7 00:00
اخبار

گزارش کانال المپیک از آخرین وضعیت حسن یزدانی
سایت کانال المپیک در گزارشی به بررسی وضعیت حسن یزدانی پرداخت. به گزارش ایسنا، سایت کانال المپیک در گزارشی به بررسی وضعیت حسن یزدانی، آزادکار ایرانی پرداخت که دارنده مدال طلا در دوره قبل این رقابت‌هاست. در این گزارش آمده است: این ورزشکار در کشور خود بسیار مورد توجه است و القاب زیادی به او داده شده است؛ از جمله «پادشاه». او درباره این موضوع با فروتنی می‌گوید: امیدوارم بتوانم امیدها و انتظارات زیادی را که از من است برآورده کنم. این ورزشکار که از ۱۲ سالگی کشتی گرفتن را شروع کرده است، درباره کسب مدال طلا و دیدار نهایی با حریف روس که توانست 6 امتیاز عقب افتاده را جبران کند، گفت: من کاملا به برتری و کسب مدال طلا فکر می‌کردم و یک لحظه هم به چیز دیگری فکر نمی‌کردم و خوشبختانه با کمک خدا به این مهم توانستم دست یابم. در مسابقات جام‌ جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۷ در ایران، وی مقابل دیوید تیلور از آمریکا ظاهر شد. تیلور رقیب اصلی یزدانی است که توانست سال ۲۰۱۸ شکست ۶ بر ۲ را با برتری ۱۱ بر ۶ به سود خود تمام کند و لقب مرد جادویی را دارد. یزدانی درباره حضور در المپیک ۲۰۲۴ نیز اعلام آمادگی و عنوان کرد در صورتی که بدنش اجازه دهد امیدوار است بتواند در دوره بعدی رقابت‌های المپیک نیز حاضر باشد. 
***
مطهری ۴ هفته خانه‌نشین شد
بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت در بازی مقابل فولاد، به مدت ۴ هفته قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، دکتر کاوه ستوده، پزشک استقلال درباره وضعیت مطهری گفت: همان‌طور که اطلاع دارید امیرارسلان مطهری در جریان بازی با فولاد مصدوم شد. پس از گرفتن MRI و معاینات مربوط مشخص شد او دچار کشیدگی عضله در ناحیه همسترینگ است و به مدت 4 هفته نیاز به فیزیوتراپی و درمان دارد. 
***
خشم ساری از سرمربی بارسلونا
سرمربی یوونتوس از کیکه ستین به خاطر اظهارات اخیرش عصبانی است. به گزارش آ.اس، مائوریتسیو ساری در نشست خبری پیش از بازی یوونتوس و لچه در هفته بیست‌و‌هشتم سری‌آ ایتالیا اعلام کرد از کیکه ستین، سرمربی بارسلونا به خاطر اظهارات اخیرش در رابطه با معاوضه آرتور و میرالم پیانیچ عصبانی است. سرمربی یوونتوس گفت: آرتور بازیکن بارسلوناست و به نظرم زشت است که من درباره‌اش صحبت کنم. دوست ندارم ستین درباره پیانیچ صحبت کند. من هرگز درباره بازیکن باشگاه دیگری حرف نمی‌زنم. در روزهای اخیر رسانه‌های ایتالیایی درباره جابه‌جایی احتمالی این 2 بازیکن نوشتند. سرمربی ایتالیایی درباره احتمال جدایی پیانیچ اظهار کرد: از آن خبر ندارم. از لحاظ تکنیکی بحثی در رابطه با او وجود ندارد و اگر قرار باشد یوونتوس را ترک کند به دلایل دیگری است. ساری در پایان گفت: اعتماد کاملی به پیانیچ دارم. او لحظات دشواری را سپری کرد. افت کرده بود و باید سریع واکنش نشان می‌داد. از او راضی هستم. 
***
محرومیت سنگین 2 بازیکن فوتبال به دلیل مصرف مشروبات الکلی
2 بازیکن فوتبال در کره‌جنوبی به دلیل مصرف مشروبات الکلی بشدت جریمه شدند. به گزارش فارس، 2 بازیکن فوتبال کره‌جنوبی به دلیل رانندگی پس از مصرف مشروبات الکلی بشدت جریمه شدند. به نقل از سایت یونهاپ کره‌جنوبی، سازمان لیگ این کشور، ‌2 بازیکن لیگ دسته دوم را به دلیل رانندگی پس از نوشیدن مشروبات الکلی محروم کرد. طبق گزارش این سایت، «لی سانگ مین» بازیکن تیم چانگنام آسان ۱۵ جلسه و «پارک این هیک» بازیکن تیم دائجو هانا هم ۱۰ جلسه از همراهی تیم خود محروم شده‌اند. هر دو بازیکن باید مبلغ ۴ میلیون وون (واحد پول کره‌جنوبی) هم جریمه مالی پرداخت کنند. 
***
گل دانایی‌فرد نامزد بهترین گل آسیایی‌های تاریخ جام جهانی
گل مرحوم ایرج دانایی‌فرد به اسکاتلند در جمع بهترین گل‌های آسیایی تاریخ جام‌جهانی قرار گرفت. 
به گزارش ایسنا، سایت AFC با انتخاب 10 گل برتر تیم‌های آسیایی در تاریخ جام ‌جهانی یک نظرسنجی روی سایت خود قرار داده است تا از دیدگاه مردم بهترین گل تاریخ تیم‌های آسیایی در جام‌ جهانی انتخاب شود. 
پارک سئونگ زین از کره‌شمالی، ایرج دانایی‌فرد از ایران، چوی سون هو، هونگ میونگ بو و پارک جی سونگ از کره‌جنوبی، احمد راضی از عراق، سعید العویران از عربستان، کیسوکه هوندا و تاکاشی اینوی از ژاپن و تیم کهیل از استرالیا در بین 10 نامزد این نظرسنجی قرار گرفته‌اند. 
ایرج دانایی‌فرد در این نظرسنجی با اختلاف از دیگر نامزدهای بهترین گل آسیایی تاریخ جام‌ جهانی پیشی گرفته است. 
دانایی‌فرد، زننده نخستین گل تاریخ فوتبال ایران در جام ‌جهانی (۱۹۷۸ آرژانتین) ۲۱ آذر ۱۳۹۷ به علت بیماری کبد در شیراز درگذشت.

Page Generated in 0/0055 sec