printlogo


کد خبر: 221184تاریخ: 1399/4/10 00:00
درخشش عبدی مقابل خارجی های خط حمله پرسپولیس
تولید ملی

در شرایطی که مطمئنا بعد از مصدومیت وحید امیری، ذهن یحیی گل‌محمدی درگیر خلأ بزرگی بود که در خط حمله پرسپولیس با غیبت اوساگونا و فسخ قرارداد آنتونی استوکس به وجود آمده و اینکه تنها علی علیپور را در اختیار دارد، این مهدی عبدی بود که پاسخ اعتماد سرمربی‌اش را داد. او به عنوان بازیکن جانشین مقابل پیکان وارد زمین شد و با 2 گل موجب پیروزی 3 بر یک قرمزها برابر شاگردان ویسی شد. مهدی عبدی پس از آنکه ناگهان در داربی رفت از سوی گابریل کالدرون به ترکیب وارد شد و توانست تک گل 3 امتیازی تیمش را برابر استقلال به نام خود ثبت کند، کاملا ناپدید شد. فرصت‌هایی که بعد از آن نصیب این مهاجم شد به هیچ‌وجه نتوانست با فرصت‌طلبی او همانند داربی همراه شود تا در نقل و انتقالات زمستانی هم با جذب استوکس و اوساگونا کاملا محو شود. با این حال بعد از اینکه آنتونی استوکس با حاشیه‌سازی فراوان و به‌ رغم موفقیت مقطعی که در این تیم داشت، از جمع سرخ‌پوشان جدا شد و اوساگونا هم با توجه به شیوع کرونا نتوانست به تهران بازگردد و در پی مصدومیت وحید امیری در اواسط نیمه اول جدال با پیکان، ناگهان مهدی عبدی از سوی یحیی گل‌محمدی فراخوانده شد تا فرصت دوباره‌ای بیابد برای رقم زدن سرنوشت خود در پرسپولیس.
مهدی عبدی 2 بار در این بازی فرصت گلزنی تیمش را با سخاوتمندی بالایی به قصد آقای گل کردن همشهری‌اش از دست داد و نشان داد در ارسال پاس گل تبحر ندارد اما 2 گل هم به نام خود ثبت کرد. او ابتدا با مهار دیدنی ارسال محمد نادری و از پیش برداشتن مدافعان پیکان با حرکات بدن، از سد شیخ ویسی هم گذشت و دروازه خالی را گشود. دقایقی بعد نیز عبدی این بار بالاتر از مدافعان پیکان به هوا برخاست و ضربه سر مهارنشدنی خود را وارد دروازه پیکان کرد. 
بازگشت مهدی عبدی گمنام باعث شد حداقل کمی از آشفتگی ذهن یحیی در پی مصدومیت وحید امیری و نبود اوساگونا کاسته شود. حالا باید دید این مهاجم جوان قادر خواهد بود این روند را تداوم بخشد یا همانند داربی یک جرقه دیگر بوده است.

Page Generated in 0/0068 sec