printlogo


کد خبر: 221280تاریخ: 1399/4/12 00:00
اخبار

۲ عضو جدید هیأت‌مدیره استقلال منصوب شدند
هادی زبده‌شیرکوهی و مهدی عبدیان به عنوان ۲ عضو جدید هیأت‌مدیره باشگاه استقلال منصوب شدند. 
به گزارش سایت وزارت ورزش و جوانان، بر اساس مصوبه مجمع عمومی ‌شرکت فرهنگی- ورزشی استقلال، ‌هادی زبده‌شیرکوهی و مهدی عبدیان به عنوان اعضای جدید هیأت‌مدیره این باشگاه انتخاب شدند. 
 مجمع ضمن پذیرش استعفای نصرت‌الله منزوی از زحمات وی در مدت عضویت در هیأت‌مدیره شرکت فرهنگی- ورزشی استقلال تقدیر و تشکر کرد. 
***
اخطار ستاد مقابله با کرونا درباره تعطیلی دوباره اماکن ورزشی
ستاد مقابله با کرونا در ورزش نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی لازم برای جلوگیری از تعطیلی دوباره اماکن ورزشی تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی- ورزشی ایران، در اطلاعیه شماره ۱۸ ستاد مقابله با کرونا در ورزش آمده است: با توجه به روند شیوع بیماری «کووید-۱۹» در روزهای اخیر و آمار اعلام شده مبتلایان و مرگ‌و‌میر ناشی از آن، این ستاد ضمن هشدار به اهالی ورزش بویژه دست‌اندرکاران لیگ‌های فوتبال، باشگاه‌های بدنسازی و استخرداران، انتظار دارد به منظور حفظ سلامت ورزشکاران و جلوگیری از تعطیلی مجدد رویدادها و اماکن ورزشی، این عزیزان با دقت حداکثری نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام ورزند. بدیهی است تا رفع این همه‌گیری، نظارت ستاد با همکاری ادارات کل ورزش و جوانان و دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها بر حسن اجرای دستورالعمل‌های مذکور به طور مستمر و موکد ادامه خواهد داشت. 
***
آزمون عذرخواهی کرد و فقط جریمه شد
مهاجم ایرانی تیم زنیت به خاطر رفتارهای اخیرش عذرخواهی کرد و باشگاه نیز فقط او را جریمه مالی کرد. به گزارش اسپورت 24، سردار آزمون به دلیل نقض توصیه‌های فاصله‌گذاری اجتماعی در زمینه همه‌گیری ویروس کرونا از سوی باشگاه زنیت جریمه شد. روز سه‌شنبه ویدئویی در اینترنت منتشر شد که در آن سردار آزمون در کنار یک گروه از دوستان خود در رستوران نشسته است. پیش‌تر این بازیکن ایرانی با «صفا ‌هادی» بازیکن عراقی نیز دیداری داشت و قوانین اجتماعی را زیر پا گذاشت که واکنش باشگاه زنیت را به همراه داشت و همین امر باعث شد تمام بازیکنان تیم زنیت بار دیگر تست کرونا بدهند. در بیانیه باشگاه زنیت آمده است: «با تکرار رفتار غیرحرفه‌ای این بازیکن، باشگاه مجبور شد او را جریمه کند. پس از یک گفت‌وگوی جدی، سردار از کل تیم عذرخواهی کرد. تمام اعضای تیم نیز به طور جداگانه در آستانه مسابقات بار دیگر تست کرونا دادند، همه سالم هستند و تیم به آماده‌سازی خود برای بازی با تامبلوف ادامه می‌دهد».  
***
اینفانتینو: سلامتی مهم‌تر از فوتبال است
رئیس فیفا برای تمام اعضای خانواده فوتبال جهان پیام داد. 
به گزارش فارس، «جیانی اینفانتینو» در ماه‌های اخیر بارها در ارتباط با فوتبال و بحران کرونا اظهارنظر کرده است. عالی‌ترین مقام فوتبال جهان از طریق سایت فیفا در ارتباط با وضعیت کنونی فوتبال و وجود کرونا، برای اعضای خانواده این ورزش پیام فرستاد. وی گفت: دوستان عزیز! مطمئنم در چند ماه گذشته همه شما مانند من متوجه شده‌اید جنبه‌های تازه‌ای در زندگی روزمره همه نمایان شده که نمی‌توانیم این اصل غیرقابل انکار را فراموش کنیم که سلامتی در وهله نخست است. او ادامه داد: پس فوتبال مهم‌ترین چیز نیست. این اوقات بی‌سابقه اجازه داد گامی ‌به عقب برداریم و درباره چگونگی همکاری با یکدیگر برای ایجاد یک فوتبال بهتر و پیشرفت جامعه بهتر فکر کنیم و جامعه بین‌المللی فوتبال وحدت و انسجام بسیار خوبی را نشان داده است.

Page Generated in 0/0064 sec