printlogo


کد خبر: 221342تاریخ: 1399/4/14 00:00
اخبار

برترین هیأت‌های کشتی کشور معرفی شدند
رتبه‌بندی هیأت‌های کشتی سال ۹۸ بر اساس شاخص‌های مربوط اعلام شد. به گزارش فدراسیون کشتی، رتبه‌بندی هیأت‌های کشتی در سال ۹۸ بر اساس شاخص‌های مربوط اعلام شد که بر این اساس استان‌های مازندران با ۲۳۸۹ امتیاز، تهران با ۱۸۵۱ امتیاز و خوزستان با ۱۴۵۲ امتیاز عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند. همچنین در اولین جلسه با هیأت‌های استانی مقرر شد شاخص‌های این رتبه‌بندی تغییر یابد و سال ۹۹ با شاخص‌های جدید و با توجه به کیفیت و کمیت و نگاه قهرمانی، رتبه‌بندی هیأت‌های کشتی انجام شود. 
***
نحوه برگزاری پلی‌آف لیگ برتر تنیس روی میز مشخص شد
هر یک از رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی و فینال لیگ برتر تنیس روی میز بدون اضافه شدن هیچ دیداری و تنها با ۴ دیدار انفرادی برگزار خواهد شد. فدراسیون تنیس روی میز اگر چه برگزاری دیدارهای مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان را بعد از 4 ماه تاخیر مصوب کرد اما در عین حال به خاطر کرونا و پیشگیری از خطرات این ویروس در حین مسابقات، اقدام به حذف 2 دیدار دوبل در هر مسابقه کرد. بدین ترتیب دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی و پلی‌آف لیگ برتر تنیس روی میز تنها در بخش انفرادی برگزار می‌شود اما تعداد این دیدارها موضوعی بود که فدراسیون تنیس روی میز بررسی آن را طی روزهای گذشته در برنامه داشت. به طور معمول هر یک از رقابت‌های تنیس روی میز شامل ۴ دیدار انفرادی و ۲ دیدار دوبل است، با حذف 2 دیدار دوبل این احتمال وجود داشت که فقط ۴ دیدار انفرادی برگزار شود یا به جای ۲ دیدار دوبل حذف شده هم، دیدار انفرادی اضافه شود. کمیته مسابقات اما در نهایت با بررسی شرایط برگزاری، تنها ۴ دیدار انفرادی برای هر یک از رقابت‌ها را مصوب کرد. پلی‌آف لیگ برتر تنیس روی میز طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ تیرماه برگزار می‌شود. البته به خاطر افزایش آمار مبتلایان به کرونا اخیرا فدراسیون تنیس روی میز از فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مقابله با کرونا استعلام گرفته است. در صورت پاسخ مثبت مبنی بر برگزاری پلی‌‌آف لیگ برتر، ابتدا تیم‌های پتروشیمی بندر امام و شهرداری کرج به مصاف هم می‌روند و پس از آن دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی و رعد پدافند هوایی برگزار‌کننده دومین دیدار این مرحله خواهد بود. تیم‌های پیروزی این مرحله روزهای نوزدهم و بیستم تیرماه برگزارکننده دیدار فینال لیگ برتر خواهند بود. 
***
طارمی دوباره روی جلد روزنامه «رکورد»
روزنامه رکورد پرتغال با انتشار تصویر مهدی طارمی روی جلد اصلی خود از توافق باشگاه بنفیکا با تیم ریوآوه برای جذب این مهاجم ایرانی خبر داد. به گزارش مهر، موضوعی که برای مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم ریوآوه پرتغال قطعی به نظر می‌رسد، انتقال او به یک تیم بزرگ برای فصل آینده است. طارمی در اولین فصل حضورش در فوتبال اروپا موفق شده در لیگ برتر پرتغال در ۲۹ بازی، ۱۳ گل به ثمر برساند و یکی از عوامل اصلی موفقیت تیمش و صعود به رده پنجم جدول باشد. طارمی که از همان بازی‌های ابتدایی در ترکیب ریوآوه یک مهاجم گلزن نشان داد، مورد توجه تیم‌های بزرگ‌تر قرار گرفته است. سرمربی ریوآوه چند روز پیش مدعی شد ۳ تیم بنفیکا، پورتو و اسپورتینگ لیسبون از پرتغال خواهان طارمی هستند. وی تاکید کرد این مهاجم ایرانی از اسپانیا، انگلیس و فرانسه هم پیشنهاداتی دارد. روزنامه رکورد پرتغال در شماره روز جمعه خود، یک بار دیگر مهدی طارمی را روی جلد خود برد و تیتر و خبر اصلی خود را به این بازیکن ایرانی در کنار یک دروازه‌بان دیگر اختصاص داد. رکورد اعلام کرد قرارداد بنفیکا با «هلتون» دروازه‌بان مدنظر این تیم بعد از بازی با تیم بواویستا نهایی خواهد شد و این تیم با ریوآوه برای جذب مهدی طارمی هم توافق کرده است. 

Page Generated in 0/0064 sec