printlogo


کد خبر: 221483تاریخ: 1399/4/17 00:00
اخبار

مهدی: درباره استقلال و فولاد بر اساس نظر ایفمارک تصمیم می‌گیریم
سرپرست کمیته مسابقات لیگ برتر گفت: حتی اگر یک نفر هم در باشگاه به کرونا مبتلا شود، ریسک ابتلا وجود دارد. به گزارش ایسنا، سهیل مهدی درباره تست دوباره اعضای تیم‌های استقلال و فولاد اظهار کرد:
[روز یکشنبه] مرحله اول این تست برای استقلال انجام شد و امروز (دیروز دوشنبه) هم مرحله اول تست باشگاه فولاد انجام شد. در فاصله ۲۴ ساعت تست بعدی را خواهیم داشت و نتایجی که به دست می‌آید همراه با نتایج اولیه توسط تیم پزشکی که در فدراسیون پزشکی ورزشی و ایفمارک هست، مورد بررسی قرار می‌گیرد و در نهایت تصمیم‌گیری می‌شود. او که در برنامه «در انتهای الوند» صحبت می‌کرد، با بیان اینکه مسأله ۲۵ درصد، ابلاغیه پروتکل وزارت بهداشت است، عنوان کرد: طی آخرین به‌روزرسانی که از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش ابلاغ شده است، بر آن اساس ما داریم برنامه‌ها را پیش می‌بریم. حتی اگه یک نفر هم در باشگاه به کرونا مبتلا شود، ریسک ابتلا وجود دارد که با جلساتی که گذاشته شد به این نتیجه رسیدند به این شکل عمل شود و اعضای تیم به قرنطینه بروند. 
***
پیشنهاد AFC برای برگزاری تجمیعی لیگ قهرمانان تا مرحله نیمه‌نهایی
کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا  پیشنهاد جدیدی را برای به پایان رساندن فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا مطرح کرد. به گزارش روزنامه استاد‌الدوحه قطر، کمیته مسابقات AFC پیشنهاد داد دیدارهای باقیمانده فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا که به دلیل همه‌گیری جهانی ویروس کرونا در ماه مارس (اسفند 98) متوقف شده بود، به صورت تجمیعی در یک کشور برگزار شود. این سیستم پیشنهادی قابلیت اجرایی تا مرحله نیمه‌‌نهایی را برای مناطق شرق و غرب آسیا خواهد داشت. هم‌اکنون پیشنهاد جدید ارائه شده پیش از تایید رسمی توسط شورای مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا در کمیته اجرایی این نهاد تحت بحث و بررسی قرار دارد. همچنین این پیشنهاد با پیشنهادهای قبلی ارائه‌شده به AFC تفاوت زیادی دارد و شامل دیدارهای مراحل گروهی، یک‌هشتم نهایی، یک‌چهارم نهایی و نیمه‌نهایی خواهد شد. این اقدام با هدف کاهش زمان برگزاری دیدارهای فصل جاری لیگ قهرمانان است و دیدارهای رفت‌ و برگشت تیم‌ها لغو خواهد شد. دیدار فینال نیز طبق سیستم چرخشی AFC در منطقه غرب آسیاست. 
***
جدایی مانژوکیچ از الدحیل
مهاجم کروات تیم الدحیل قطر اعلام کرد با توافق دوطرفه از تیم قطری جدا شده است. به گزارش ایسنا، ماریو مانژوکیچ، اعلام کرد قصد ترک قطر را دارد. مانژوکیچ که بعد از جام‌جهانی روسیه از تیم ‌ملی فوتبال کشورش خداحافظی کرد، اعلام کرد با توافق دوطرفه با سران تیم قطری از الدحیل جدا شده است و بزودی تیم بعدی خود را معرفی می‌کند. گفته می‌شود مانژوکیچ از چند تیم ترکیه‌ پیشنهاد دارد.

Page Generated in 0/0478 sec